دقیق‌ترین اطلاعات از گلکسی S8 لو رفت؛ منتظر یک گوشی فوق‌العاده باشید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شایعات درباره‌ی گلکسی S8 کم نیست و تا این لحظه هم کلی خبر و اطلاعات تایید نشده از آن به بیرون درز کرده است. البته سامسونگ گفت که این گوشی را در نمایشگاه MWC امسال معرفی نمی‌کند و علاقه‌مندان به احتمال زیاد این گوشی را فرودین ماه مشاهده خواهند کرد. امروز یکسری اطلاعات جدید از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کردند که نه تنها تمام شایعات قبلی را تایید می‌کنند؛ بلکه به یکسری ویژگی جدید هم اشاره می‌کنند.

Galaxy-S8-6-2-840x470

این اطلاعات که در سایت The Guardian منتشر شده گفته‌اند که گلکسی S8 در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل با صفحه نمایش ۵ اینچی و مدل بعدی هم با صفحه نمایش ۶ اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گفته شده که هر دو مدل صفحه نمایش خمیده خواهند داشت و هیچ مدلی با صفحه نمایش مسطح راهی بازار نمی‌شود.

این گوشی‌ها تقریبا هم اندازه‌ی گلکسی S7 اج هستند، اما صفحه نمایش بزرگ‌تری روی آن‌ها قرار گرفته است. لبه‌های گوشی بسیار باریک است و تقریبا جای هیچ دکمه و لبه‌ای روی صفحه نمایش گوشی دیده نمی‌شود. حتی لوگو هم در پنل جلوی این تلفن‌های همراه هوشمند قرار نگرفته است. به نظر می‌رسد که سامسونگ نام این موضوع را Infinity Display گذاشته، چرا که صفحه نمایش تقریبا تمام فضای روی گوشی را شامل می‌شود.

GalaxyS8-Render-featured

از نظر سخت افزاری هم مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند برخی از ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ را در خودش جا داده است. گفته شده که این گوشی به تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم مجهز شده و سنسور نشخیص اثر انگشت جدیدی دارد. قبلا گفته شده بود که سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی به زیر صفحه نمایش رفته، اما شایعات جدید می‌گویند که این سنسور در پشت گوشی قرار دارد.

همچنین گفته شده که گلکسی S8 دوربین دوتایی ندارد و به جای آن سامسونگ از تکنولوژی Duo Pixel برای دوربین استفاده کرده است. البته دوربین جدید با یکسری ویژگی‌های هیجان‌انگیز هم همراه شده است. کیفیت عکاسی در این دوربین بیشتر شده و عملکرد دوربین در نور کم بهتر شده است. همچنین ویژگی تشخیص اشیا هم به دوربین پرچم‌دار آینده سامسونگ اضافه شده است.

گفته شده که این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ راهی بازار می‌شود و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. همچنین می‌توان از کارت حافظه‌ هم برای این تلفن همراه هوشمند استفاده کرد. گلکسی S8 جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد و پورت USB Type-C روی آن نصب شده است.

galaxy-s8-Edge

از نظر نرم‌افزاری هم سامسونگ از دستیار صوتی جدیدی برای این گوشی استفاده کرده است. هوش مصنوعی جدید با دوربین گوشی هم ترکیب شده تا بتواند متن‌ها را ترجمه کند یا نوع آیتم‌های قرار گرفته در کادر دوربین را بگوید.

در ادامه گفته شده که سامسونگ به همراه این تلفن همراه هوشمند یک داک هم عرضه می‌کند. این داک باعث می‌شود که بتوانید گلکسی S8 را به صفحه‌های نمایش بزرگ‌تر متصل کنید و همانند یک کامپیوتر با آن کار کنید. گفته شده که محیط سیستم عامل اندروید در این حالت هم تغییر می‌کند. کاربران می‌توانند به این داک ماوس و صفحه کلید متصل کنند. این ویژگی خیلی به قابلیت Continuum گوشی ویندوزی شبیه است و با نام DeX شناخته می‌شود.

منبع: The Guardian

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Mohammad

    فوق العاده خواهد بود
    فقط همین…

  2. amirho3in

    بعضیا چه حرصی میخورن خوب باید این حقیقت رو که سامسونگ فوق العادست پذیرفت نمیگم بقیه کمپانی ها ضعیفن ولی سامسونگ فوقالعادست مگه اینکه متعصب باشید نتونید این حقیقت رو بپزیرید.
    اینکه سامسونگ فوقالعادست :))))
    مطلب فوقالعاده ای بود آقای نوردوست :))
    یه عالمه درود فراوان :))

  3. سان.

    در یک کلام مثل همیشه حرف نداره

  4. mahdispd

    وااههااای این عالیه که کل پنل جلو صفحه نمایشه

  5. (Ali)

    عالیییییه حرف نداره☺

  6. مهدی

    سامسونگ داره خودشو میکُشه که یکمی به چشم بیاد. بابا برو ماشین‌لباس‌شویی تولید کن این کارا به تو نمیاد.
    گوشی شیک و خوش‌دست فقط آیفون. فقط…

    1. AMIN

      یه برتری اپل . فقط یک برتری اپل نصبت به سامسونگ رو بگو . ولی من هزارتا برتری برات میارم

  7. قاسم

    مسخرس.

  8. Ahmad

    این داک دسکتاپ قراره جه سیستم عاملی اجرا کنه؟؟
    امیدوارم حد اقل لینوکس باشه چون اندروید اصلا به درد اجرا در حالت desktop نمیخوره
    فکر نکنم به این زودی ها بتونیم تجربه اجرای ویندوز رو با arm روی ی گوشی اندرویدی داشته باشیم????

  9. داود

    یعنی دیگه همین کم مونده گوشی صبحا بلند شه جات بره سرکار ظهرم بیاد غذا بپزه برات واقعا تکنولوژی در حال پیشرفت

  10. Arash

    سامسونگ تا کی می خواد کپی کنه؟ ایندفعه از کانتینیوم

    1. علی

      تا وقتی که هیچ قابلیتی روی پرچمدار های برند های دیگه نمونه که روی پرچمدار سامسونگ نیست.

      1. حسین

        تا وقتی که اپل برای ضد اب کردن گوشیش مجبور به حذف جک نشه :))))

    2. سان.

      جالبه که اپل چیز به این سادگی رو نتونسته هنوز اجرا(کپی) کنه.

      1. mahdi

        همون که سونی و هواوی از نظر قابلیت و کیفیت از اپل بالاترن خودش کافیه

    3. ح.م

      تا وقتی اپل کپی کنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه