دنیل کریگ: حاضرم بمیرم اما دوباره باند را بازی نکنم

۱۰ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین یک هفته‌ی پیش بود که «دنیل کریگ» آمد و گفت می‌خواهد تا زمانی که می‌تواند نقش جیمز باند را بازی کند، اما او دوباره نظرش را تغییر داده است.

جیمز باند فعلی گفته است که دیگر تمایلی به ادامه‌ی بازی در نقش باند ندارد.

در مصاحبه‌ای که کریگ با Time Out London داشته، گفته که حاضر است خودش را بکشد تا اینکه یک بار دیگر نقش باند را بازی کند.

کریگ در مصاحبه‌اش در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد در نقش باند بماند یا نه، می‌گوید: “ترجیح می‌دهم تا این شیشه را بشکنم و رگ‌های‌ام را بزنم.” جیمز باند فعلی ادامه می‌دهد: “دیگر نه. اصلا. در حال حاضر برای‌ام تمام شده است. می‌خواهم از آن بگذرم.”

با این حال، دنیل کریگ دقیقا هفته‌ی پیش به خبرگزاری The Daily Mail گفته بود: “تا جایی که از نظر فیزیکی بتوانم این نقش را ادامه می‌دهم. برای یک فیلم دیگر هم قرارداد دارم.”

کریگ می‌گوید که در حال حاضر با هیچ شرکت و کسی مشغول مذاکره درباره‌ی فیلم بعدی نیست. بازیگر نقش باند در ادامه‌ی مصاحبه حتی بی‌تفاوتی‌اش را نسبت به مجموعه نشان می‌دهد. او در پاسخ به این سوال که نظرش درباره‌ی باند بعدی و شایعاتی که درباره‌ی Idris Elba وجود دارد چیست، می‌گوید: “اصلا برای‌ام مهم نیست. هر کاری که می‌خواهند بکنند.”

فیلم Spectre، چهارمین بار را رقم می‌زند که دنیل کرگ نقش باند را بر عهده گرفته است. این طور که به‌نظر می‌رسد، استودیوی سازنده‌ی مجموعه فیلم‌های باند، باید به دنبال بازیگر جدید باشد. البته چنین حرف‌هایی را پیش از شان کانری هم درباره‌ی بازی در نقش باند شنیده بودیم، اما او باز هم برای بازی در نقش این جاسوس انگلیسی بازگشت.

فیلم Spectre در روز ششم نوامبر (۱۵ آبان) اکران می‌شود. می‌توانید آخرین تریلر تبلیغاتی فیلم را در این خبر ببینید.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar skyfall

    به نظرم دنیل بهترین گزینه برای نقش باند بود و تو سری این فیلم خوب تونسته بود به دل مخاطب بشینه…امیدوارم که نظرش تغییر کنه و به بازی در نقش جیمز باند ادامه بده…

  2. Avatar محمد

    به این دلیل نمیخواد دیگه در نقش باند بازی کنه چون گفته بودن دیگه به دنی نیاز ندارن و قرار کسی دیگه ایی رو جاش تو نقش باند بزارن.

  3. Avatar غضنفر

    احتمالا یا دستمزدش رو تمام و کمال پرداخت نکردن یا اینکه حرکت تبلیغاتیه 😀

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه