دنی آلوز به جام جهانی می رسد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آماده شدن دنی آلوز مدافع برزیلی مصدوم پاریسن ژرمن برای مسابقات جام جهانی، خبر خوبی برای سلسائو خواهد بود. باشگاه پی اس جی تایید کرده است مدافع برزیلی این تیم که در بازی فینال جام حذفی دچار مصدومیت شد به مسابقات جام جهانی می رسد. مدافع با تجربه تیم فرانسوی که در برد ۲- صفر تیم خود برابر Les Herbiers در دقیقه ۸۰ دچار مصدومیت شد، با وجود ادامه بازی در نهایت با توماس مونیر تعویض شد. اما با وجود مصدومیت، آلوز در مراسم قهرمانی این تیم در ورزشگاه استادو فرانس شرکت کرد.

دنی آلوز، مدافع محبوب برزیلی پاریسن ژرمن با پشت سر گذاشتن مصدومیت به بازی‌های جام جهانی خواهد رسید.

پاریسن ژرمن که امسال هم در مسابقات لیگ قهرمانان ناکام ماند،‌موفق شد برای سومین بار در چهار سال گذشته،‌دو جام اصلی لیگ فرانسه را کسب کند. نگرانی های زیادی در مورد مصدومیت آلوز وجود داشت اما باشگاه پاریسی ابراز امیدواری کرده که این بازیکن نیازی به عمل جراحی نداشته باشد.

مدافع سابق بارسلونا که چندی پیش ۳۵ ساله شد،ابتدای فصل از یوونتوس به پاریسن ژرمن پیوست. او در مسابقات مقدماتی جام جهانی گزینه اول تیته برای پست مدافع راست بود و همچین در بازی دوستانه برابر تیم ملی آلمان بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو بست. آماده شدن دنی آلوز که همچنان یکی از بهترین مدافعان دنیا به حساب می آید خبر بسیار خوبی برای تیته و تیم ملی برزیل خواهد بود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه