دوباره شایعه شد: آیفون ۷ با ظرفیت پایه ۳۲ گیگ

۱۴ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تقریبا یک هفته به شروع کنفرانس ۷ام سپتامبر شرکت اپل باقی مانده، جایی که این شرکت قرار است از آیفون‌های جدیدش رونمایی کند.  شایعات زیادی تا به‌حال درباره‌ی آیفون شنیده شده است.  اما همه بر این باور هستند که شرکت اپل سرانجام قرار است قید مدل ۱۶ گیگی را بزند و مدل ۳۲ گیگی را به عنوان مدل پایه معرفی کند. آخرین خبری که به بیرون درز کرده این امیدواری را تصریح می‌کند که ارزان‌ترین آیفون ۷ از ظرفیت داخلی ۳۲ گیگی برخوردار خواهد بود.

 

تصویری از آیفون اولیه مرجوع شده در شرکت فاکس کان

 

 

این عکس برچسبی را نشان می‌دهد که ادعا شده متعلق به نمونه اولیه یک آیفون ۷ مرجوع شده در شرکت Foxconn است و این موضوع را خاطرنشان می‌کند که این گوشی دارای ظرفیت داخلی ۳۲ گیگا بایتی‌ است. این نمونه اولیه به عنوان “۳۰۰۰ از ۱۹۰۲” با تاریخ مرجوعی ۲۹ آگوست شناخته می‌شود.

 

همین موضوع که شرکت اپل در ابتدا سه مدل را تست کرده است به این شایعه دامن زد که ممکن است همراه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، آیفون ۷ پرو نیز معرفی شود

 

“D10” به عنوان نمونه اولیه ای یاد شده است که با درز اطلاعات قبلی ادعا شده از دستگاههای آیفون ۷ که توسط شرکت اپل تست نرم افزاری شده، سازگاری دارد. شرکت اپل نمونه های متنوع  D10،D11  و D12 را تست کرده است.

همین موضوع که شرکت اپل در ابتدا سه مدل را تست کرده است به این شایعه دامن زد که ممکن است همراه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، آیفون ۷ پرو نیز معرفی شود اما الان مشخص است که مدل پرو امسال نمی‌آید.

 

واضح است که شرکت اپل قرار نیست تغییراتی را که طرفدارانش این همه مدت منتظرش بوده‌اند اعمال کند. البته ۷ سپتامبر زمانی که آیفون ۷ به طور رسمی معرفی می‌شود از این موضوع اطمینان حاصل خواهیم کرد.

 

منبع: ubergizmo

‌‌‌‌
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. سام

    خدا وکیلی این صنعت هارد موبایل و تبلت همچنان کند پیش میره من الان ایپد پرو ۲۵۶ دارم ولی باز حجم کم میارم چرا ۱ و ۲ ترا بایت نمیزنند؟ کی این اختراع میشه…

  2. علی جوادی

    تا کی میخواد این کوپل پول زور از مشتریهاش بگیره؟
    یک افزایش حافظه که حداکثر ۲۰ دلار هزینه داره رو شرکت کوپل از مشتریهاش حداقل ۲۰۰ دلار سرکیسه میکنه
    تا نابودی اپل چیزی نمونده
    زنده باد برترین محصول ۲۰۱۶ نوت ۷

    1. محمد قاسمی

      حالا ک گلکسی بمب داره نابود میشه فروششم متوقف شده

    2. mohammad

      زنده باد برترین محصول انفجاری ۲۰۱۶ نوت۷.من شنیدم داعش به این محصول بسیار رغبت نشون داده
      خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه