منتظر دوربین عکاسی فوری پولاروید با صفحه‌نمایش لمسی باشید

۱ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گرچه شرکت پولاروید اخیرا به دنبال کار بر روی اپ‌های حوزه عکاسی و تلویزیون‌های هوشمند بوده است اما هنوز در حال ساخت دوربین‌های جدید هم هست. دوربین‌هایی که در لحظه به کاربر عکس‌های فیزیکی پرینت شده می‌دهند. سال گذشته این شرکت یک دوربین عکاسی با امکان در اختیار قراردادن عکس فوری به بازار عرضه کرد که Snap نام داشت. این دستگاه برای پرینت تصاویر از جوهر استفاده نمی‌کرد و از این نظر برای کاربران جالب توجه بود.

حال پولاروید همان مدل را بروزرسانی کرده و این بار با نام Touch در ماه اکتبر به بازار عرضه می‌کند. Touch که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد مدل بروزشده‌ای است که یک صفحه‌نمایش لمسی و سنسور بلوتوث دارد.

یکی از خوبی‌های این دوربین عکاسی فوری در این است که می‌توانید پیش از چاپ عکس آن را روی صفحه‌نمایش دوربین ببینید. یکی دیگر از خوبی‌های این دوربین این است که می‌توانید از طریق بلوتوث آن، عکس گرفته شده را به گوشی‌هوشمندتان هم بفرستید و صرفا به یک نسخه پرینت گرفته شده از آن کفایت نکنید.

البته قیمت این مدل نسبت به قیمت Snap که ۱۰۰ دلار بود بیشتر است و با قیمت ۱۸۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: Engadget

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar علی

    کی میارینش شدیدا منتظرم….

    1. Avatar رقیه

      من دوربین لمسیشو تازه خریدم ازش راضیم بله یه رم میخوره ک میشه توش انتقال دادخیلی خوبه رنگ بندیای قشنگیم داره????

    2. Avatar رقیه

      به بازار اومد و‌من تازه خریدمش خیلیم عالیه

  2. Avatar فاطمه

    سلام راستش من ی سوال داشتم…میگم با این دوربینا میشه فقط عکس گرفت بدون چاپ کردنشون؟ ینی مث دوربینای دیجیتالی عکسه تو دوربین بمونه! یا مثلا انتقالش بدیم به گوشی یا کامپیوتر..میشه اینجوری؟
    کلن منظورم اینه که بدون پرینت گرفتن همینجور عکس بگیریم.
    واسمه خیلی سواله میشه جوابمو بدین؟ مرسی:)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه