دوربین Fujifilm X-T2 سه‌شنبه هفته آینده عرضه می‌شود؟

۱۷ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق آخرین شایعاتی که درباره دوربین عکاسی Fujifilm X-T2 شنیده بودیم قرار بود این دوربین در ماه‌های خرداد یا تیر به بازار عرضه شود. البته حدس و گمان‌ها بر این بود که احتمالا این اتفاق در تابستان بیفتد چون دوربین دیگر این شرکت یعنی X-Pro2 هم به بازار عرضه شده و فروش خوبی هم دارد، به این ترتیب به نظر می‌رسید فوجی‌فیلم دوست نداشته باشد عرضه X-T2 از گرمی بازار دوربین دیگرش بکاهد یا ذهن‌ها را از آن منحرف کند. این را هم در نظر داشته باشید که قیمت X-Pro2 از X-T2 گران‌تر است.

با این همه براساس گزارش یک خرده‌فروشی در فرانسه دوربین  X-T2 در روز ۲۵ خرداد یعنی سه شنبه هفته آینده عرضه خواهد شد. در واقع این تاریخ زودتر از آن چیزی است که حدس می‌زدیم با این حال چون هیچ تایید رسمی‌ای پشت ماجرا نیست این تاریخ را هم با اندکی شک و تردید در نظر بگیرید.

از طرفی باید گفت گاهی اوقات خرده‌فروش‌ها نسبت به عموم مردم اطلاعات دقیق‌تری دارند. می‌شود در نظر گرفت که شرکت فوجی‌فیلم با شرکای خود زمان عرضه را هماهنگ کرده تا مشخص کند چند دستگاه دوربین به هر خرده‌فروشی بدهد و از همین طریق خرده فروشی‌ها از زمان دقیق عرضه مطلع شده‌اند.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. پدرام

    تکنولوژی ژاپن همیشه برتر بوده و هست….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه