دومین جشنواره فریلنسرهای ایران

۱۷ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فریلنسر

سال گذشته اولین دوره جشنواره فریلنسرهای ایران بصورت آزمایشی و فقط با حضور فریلنسرهای پونیشا برگزار شد. ۱۰ نفر از بهترین فریلنسرهای سایت با توجه به رفتار، عملکرد، پروفایل و رضایت کارفرما انتخاب شدند و به رسم یادبود لوح و تقدیرنامه تقدیمشان شد.

می‌توانید تصاویر اولین جشنواره فریلنسرهای ایران را در اینجا ببینید.

امسال جشنواره بصورت جدی‌تر و با حضور شرکت‌های بیشتری برگزار خواهد شد. این بار همه فریلنسرها می‌توانند در ۱۴ دسته بندی در جشنواره ثبت‌نام کنند. پروفایل‌ها بر اساس اطلاعاتی که فریلنسرها وارد می‌کنند، بررسی خواهند شد.

اهداف اصلی جشنواره

هدف اصلی جشنواره فریلنسرهای ایران، ارتقا سطح فریلنسینگ و شناسایی فریلنسرهای برتر ایرانی است. جشنواره به فرهنگ‌سازی و ارتقا سطح فریلنسینگ کمک می‌‌کند تا اعتماد کارفرمایان بیشتری را برای برون‌سپاری پروژه‌های خود به دست آورد.

روش داوری

داوران از بین فریلنسرها یا افرادی که در حال حاضر با فریلنسرهای بسیاری در ارتباط هستند انتخاب شده‌اند. در اخبار و ویدیوهای داخل سایت جشنواره، بیشتر درباره روند بررسی پروفایل‌ها خواهید آموخت.

زمان‌بندی جشنواره

جشنواره از ۴ بخش تشکیل می‌شود: ثبت‌نام آنلاین، داوری، معرفی کاندیداها، و رویداد پایانی.

فریلنسرها تا ۲۰ بهمن فرصت دارند در جشنواره ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام در جشنواره رایگان است. داوری از ۲۱ بهمن تا ۳۰ بهمن انجام خواهد شد. ۱ اسفند کاندیداهای هر بخش معرفی می‌شوند و ثبت‌نام رویداد پایانی شروع خواهد شد. ۲۲ اسفند و در رویداد پایانی نیز برندگان هر بخش معرفی خواهند شد.

اگر شما نیز فریلنسر هستید، همین حالا ثبت‌نام کنید یا دوستان خود را به دومین جشنواره فریلنسرهای ایران معرفی کنید.

ثبت نام کنید
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه