دومین سمینار زمستانی دانشگاه شریف با حمایت دیجی‌کالا از فردا شروع بکار می‌کند

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دومین سمینار زمستانی مباحث پیشرفته در علوم و مهندسی کامپیوتر، در راستای گسترش دانش فنی، تبادل نظر علمی و انتقال دستاوردهای تحقیقاتی و صنعتی، توسط جمعی از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان ایرانی غیرمقیم در رویدادی دو روزه در تاریخ ۸ و ۹ دی ماه ۱۳۹۵ در دانشگاه صنعتی شریف با حمایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار می‌شود.

هم‌زمان با برگزاری این سمینار، از دانشجویان و پژوهشگران مقیم جهت ارایه مقالات، تحقیقات و طرح‌های پژوهشی خود دعوت خواهد شد تا ایده‌های‌شان را در قالب سخنرانی‌های کوتاه ارایه کنند.

در این سمینار در جریان سخنرانی‎های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و جلسات معرفی رشته، آخرین دستاوردهای علمی در زمینه‌های مختلف علوم و مهندسی کامپیوتر در قالب یک کارگاه دو روزه ارایه می‌شود تا فرصتی استثنایی برای دانشجویان جوان علاقه‌مند به این حوزه‌ها جهت آشنایی بیش‌تر و عمیق‌تر با این مفاهیم ایجاد شود. این جلسات روندها و جریان‌های جاری فعلی در حوزه‌های مشخصی از علوم را برای دانشجویان روشن‌تر و آن‌ها را با امکان‌های آینده‌ی این حوزه‌ها هم آشناتر می‌کند. در عین حال فرصت ارتباطی نزدیک‌ با افراد متخصص در حوزه مباحث پیشرفته در علوم و مهندسی کامپیوتر برای شرکت‌کننده‌ها فراهم می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با توجه به مسوولیت‌های اجتماعی خود در زمینه گسترش و تعمیق دانش و همچنین ایجاد امکان بهره‌مندی از آخرین دستاورد‌ها و مفاهیم علمی برای دانشجویان کشورمان از جمله حامیان این رویداد است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، برنامه زمانی و لیست سخنرانان این رویداد می‌توانید به سایت مرتبط با دومین سمینار زمستانی دانشگاه شریف مراجعه کنید.

 

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پدرام

    زودتر اعلام میکردید که وقت برای برنامه‌ریزی داشته باشیم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه