سامورایی ها دومین پیروزی آسیا در جام جهانی را ثبت کردند

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم ژاپن

تیم ژاپن با پیروزی مقابل تیم ده نفره کلمبیا موفق شد دومین پیروزی نماینده آسیا در جام جهانی ۲۰۱۸ را رقم بزند.

در نخستین بازی روز ششم جام حهانی ۲۰۱۸، تیم های کلمبیا و ژاپن در نخستین بازی گروه هشتم رقابت ها از ساعت ۱۶:۳۰ سه شنبه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۲ به سود ژاپن به پایان رسید. تیم کلمبیا از دقیقه ۳ بازی به دلیل اخراج کارلوس سانچز با ده نفر بازی می کرد.

تیم ژاپن در همان ابتدای کار دفاع کلمبیا را بهم ریخت و در دقیقه ۴ بازی به دلیل خطای هند مدافع کلمبیا صاحب ضربه پنالتی شد. داور این بازیکن را به دست مانع از ورود توپ به دروازه شد اخراج کرد تا کلمبیا شروعی فاجعه بار داشته باشد. شینجی کاگاوا موفق شد ضربه پنالتی را گل کند تا ژاپن خیلی زود پیش بیفتد. نماینده آسیا در ادامه چند فرصت خوب بدست آورد اما از ان ها استفاده نکرد تا بازی رفته رفته متعادل تر شود. در حالی که بنظر می رسید نیمه اول با همان یک گل به پایان خواهد رسید، تیم کلمبیا با ضربه آزاد هوشمندانه خوان فرناندو کینترو موفق شد بازی را به تساوی بکشد.

ژاپن که در دقایق پایانی نیمه اول باوجود برتری نفری بازی خوبی ارائه نکرده بود، نیمه دوم را هجومی را آغاز کرد و در چند صحنه تا آستانه گلزنی پیش رفت اما عکس العمل های خوب دروازه بان کلمبیا مانع از گلزنی آن ها شد. حملات ژاپن سرانجام در دقیقه ۷۳ نتیجه داد و یویا اوساکو با ضربه سر روی کرنر ارسالی موفق شد گل دوم تیمش را بثمر برساند. تلاش های بازیکنان کلمبیا در دقایق پایانی بازی به نتیجه نرسید تا ژاپن انتقام شکست ۴-۱ دوره گذشته مقابل کلمبیا را بگیرد و دومین پیروزی نماینده آسیا در جام جهانی ۲۰۱۸ را رقم بزند.

ژاپن با این پیروزی توانست با ۳ امتیاز در صدر گروه هشتم قرار بگیرد. در دومین بازی این گروه تیم لهستان از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف سنگال خواهد رفت.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه