دومین گوشی سامسونگ که دوربین دوتایی دارد معرفی شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ دومین گوشی خود که به دوربین دوتایی مجهز است را معرفی کرده است و با وجود اینکه نمی‌شود این مدل را یک مدل ارزان‌قیمت به حساب آورد اما بوضوح با مدلی ارزان‌تر از گلکسی نوت ۸ طرفیم.

سامسونگ در سایت خود در کشور تایلند به شکل رسمی گلکسی +J7 را معرفی کرده است. این مدل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 در پشت گوشی دارد. در بخش جلویی گوشی هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر HD به کار رفته است.

به نظر می‌رسد دوربین این گوشی مهم‌ترین ویژگی آن است و سایر قابلیت‌هایی که +J7 دارد در عمل آن را به عنوان یک میان‌رده معمولی طبقه‌بندی می‌کند. گلکسی J7+ تراشه هشت هسته‌ای MediaTek Helio P20 دارد که با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند. این مدل از شبکه ۴G و Wi-Fi پشتیبانی می‌کند، ۴ گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی آن هم ۳۲ گیگابایت است. یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و درگاه USB-C از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند. در حال حاضر این گوشی صرفا در تایلند به قیمت ۳۹۰ دلار قابل پیش‌خرید شده است. باید منتظر بمانیم تا مشخص شود این مدل در کدام کشورها توزیع خواهد شد.

منبع: Engadget


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه