دونالد ترامپ اختیار توییتر خودش را هم ندارد

۱۷ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ترامپ

انتخابات امسال ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به حساس‌ترین لحظات خود نزدیک می‌شود و رقابت بین دو کاندید ریاست جمهوری این کشور پیچیده‌تر از همیشه شده است. در این شرایط اتفاقی که برای دونالد ترامپ افتاده خبرساز شده.

ظاهرا کمپین دونالد ترامپ اختیار توییتر این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را از او گرفته‌ چون فکر می‌کنند احتمال دارد که او در همین مدت کوتاه باقی مانده تا انتخابات چیز ناخوشایندی توییت کند و همه روند را به ضرر خودش تغییر دهد.

در واقع در طول کارزار انتخاباتی، ترامپ اساسا با توییترش و اظهارنظرهای جنجالی‌اش در توییتر شناخته می‌شد. نظراتی که تا به حال سر و صداهای زیادی هم ایجاد کرده، اما در شرایطی که اختلاف ترامپ و کلینتون خیلی کم شده اعضای کمپین ترامپ دیگر حاضر نیستند ریسک کنند.

خبرگزاری تایمز در اشاره‌ای جالب توجه می‌گوید با این کار کمپین ترامپ، مهم‌ترین سلاح هیلاری کلینتون یعنی خود تخریب‌گری دونالد ترامپ را از کار انداخته‌ است.

تا به امروز افراد متفاوتی از توییتر ترامپ به توییت کردن پرداخته‌اند اما به نظر می‌رسد آن دسته از توییت‌ها که مستقیما از طرف ترامپ بوده از گوشی اندرویدی او (از گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ) توییت شده که با علامت Twitter for Android مشخص شده‌اند و آخرین مورد از آن‌ها هم به شنبه صبح باز می‌گردد. اما ظاهرا از آن پس توییت‌ها با آیفون نوشته می‌شوند و تغییر لحن اکانت هم به وضوح مشهود است.

جالب اینجاست که باراک اوباما هم در این زمینه به اظهارنظر پرداخته و گفته این موضوع نشان می‌دهد مشاوران ترامپ چقدر نسبت به او بی‌اعتمادند. اوباما گفته کسی که نمی‌تواند یک حساب کاربری توییتر را مدیریت کند چطور قرار است مسائل هسته‌ای کشور را مدیریت کند؟

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه