دو گوشی Oppo A75 و Oppo A75s معرفی شدند

۶ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی اوپو

شرکت چینی Oppo امروز دو گوشی جدید به نام‌های Oppo A75 و Oppo A75s را معرفی کرد. این دو تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده‌اند و تراشه مدیاتک Helio P23 روی آن‌ها قرار گرفته است.

گوشی A75 با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود و مدل A75s هم ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. هر دو گوشی از دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برند و دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی دارند. تلفن‌های همراه هوشمند شرکت Oppo در ابعاد ۱۵۶.۵ در ۷۶ در ۷.۵ میلی‌متر ساخته شده‌اند و ۱۵۲ گرم وزن دارند.  البته اندروید ۷.۱ روی آن‌ها نصب شده و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند.

سنسور تشخیص اثر انگشت این دو تلفن همراه هوشمند در پشت قرار گرفته  و گفته شده که در رنگ‌های طلایی و مشکی راهی بازار می‌شوند. گوشی A75 با قیمت ۳۵۶ و گوشی A75s با قیمت ۴۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت Oppo یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده گوشی در کشور چین به حساب می‌آید. البته این شرکت خودش یکی از زیر مجموعه‌های شرکت BBK Electronics به حساب می‌آید. شرکت BBK Electronics مالک سه شرکت Oppo، وان‌پلاس و Vivo است.

منبع: androidcrunch
telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه