دیبالا: آماده کمک به مسی و تیم آرژانتین در جام جهانی هستم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم آرژانتین در جام جهانی

ستاره آرژانتیی تیم یوونتوس آماده کمک به لیونل مسی و دیگر همبازیانش در تیم آرژانتین در جام جهانی است.

پائولو دیبالا که به خاطر سبک بازی شبیه به لیونل مسی در اکثر بازی های تیم ملی آرژانتین نیمکت نشین است و در بازی نخست این تیم در جام جهانی هم روی نیمکت نشست، در آستانه بازی با کرواسی ضمن تاکید بر حمایت بازیکنان آلبی سلسلسته از مسی عنوان کرده توانایی بازی در کنار این بازیکن را دارد.

دیبالا در این نشست به خبرنگاران گفت:«هیچ بازیکنی توانایی نیمکت نشین کردن لیونل مسی ندارد بنابراین باید راه حلی برای حضور من در تیم پیدا کنیم چون همانطوری که قبلا گفتم من و مسی در یک پست بازی می کنیم اما فکر می کنم می توانیم در کنار هم کار کنیم. می دانیم که بهترین بازیکن تاریخ را در کنار خودمان داریم و باید از این مسئله استفاده کنیم. تیم های حریف چند بازیکن را مامور مهار او می کنند و ما باید از فضای خالی ایجاد شده استفاده کنیم و به نحو بهتری حمله کنیم.»

دیبالا همچنین در مورد انتظارات بالایی که از مسی پس از خراب کردن پنالتی در بازی مقابل ایسلند وجود دارد گفت:«شکی نیست که مسی مورد حمایت همه بازیکنان تیم است. از دست دادن پنالتی معنایی ندارد چون مسی حالا بیشتر از هر کس دیگری می خواهد شرایط را درست کند. او می داند که می تواند روی ما حساب کند. ما آماده هستیم که هر زمان لازم به مسی کمک کنیم. ما کنار او ایستادیم و این موضوع قرار نیست تغییر کند.»

تیم آرژانتین که با یک امتیاز پایین تر از کرواسی و ایسلند در رده سوم گروه چهارم جام جهانی قرار گرفته، از ساعت ۲۲:۳۰ پنج شنبه در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف کرواسی خواهد رفت. این تیم سپس در دور سوم با نیجریه بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه