شما بگویید: از گروه دیجیتال دیجی‌کالا مگ چه انتظاری دارید؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا را هنوز هم خیلی‌ها به عنوان فروشنده‌ی محصولات دیجیتالی می‌شناسند؛ اما دیجی‌کالای امروز به فروش کالای دیجیتال اکتفا نکرده و به‌صورت دیجیتالی همه‌چیز می‌فروشد. از هر زاویه که نگاه کنیم، مرکزیت رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا، حوزه‌ی دیجیتال است. ما در یک سال گذشته در دیجی‌کالا مگ در کنار پوشش همه‌جانبه‌ی خبرهای ریز و درشت، سعی کردیم زاویه‌ی دوربین‌مان را جای دیگری بگذاریم و جور دیگری به دنیای دیجیتال بپردازیم.

ما در مدرسه‌ی عکاسی با موبایل، با زبانی ساده، پیچیده‌ترین مفاهیم عکاسی را با شما درمیان گذاشتیم یا این‌که با مجموعه مقالات بیوگرافی بزرگان به شما نشان دادیم که چطور یک مهاجر هندی‌، مدیر عامل گوگل شد یا چگونه یک شهروند غیراجتماعی، بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا را ساخت. اما این‌ها فقط بخشی از تلاش‌های ما بودند؛ تیم تحریریه‌ی ما در مقالات راهنمای خرید سعی کرد کاملا بی‌طرفانه و رها از فشارهای بیرونی، به شما کمک کند تا یک خرید خوب داشته باشید. حتما نقد و بررسی‌ها و بخش مربوط به اپلیکیشن‌های ما را هم دیده‌اید. ما طی یک سال گذشته سعی کردیم با پوشش حداکثری رویدادهایی مثل IFA 2015 ،MWC 2016 ،CES 2016 ،Google I/O 2016 یا WWDC 2016 شما را در لحظه در جریان اتفاقات مهم دنیای دیجیتال قرار دهیم. اما همه‌ی این‌ها تنها بخش کوچکی از نقشه‌ی راه ماست.

ما می‌خواهیم راهنمایی باشیم برای مواجهه با پیچیدگی‌های فردا. می‌دانیم که گجت‌های دیجیتالی‌مان همیشه به همین شکل فعلی باقی نمی‌مانند؛ دنیای پیچیده‌تری در انتظار است و ما سعی داریم با مخاطبان‌مان در این مسیر همسفر بشویم؛ همسفری که بتوان به او اعتماد کرد. از همین‌رو هیچ‌وقت به خبرهای پیش‌پا افتاده اکتفا نکردیم و نمی‌کنیم. همواره سعی داریم با یادداشت‌ها و مطالب متنوع‌مان، مسیر آینده را با هم مرور کنیم.

ما تصمیم گرفتیم تا به مناسبت یک ساله‌ شدن دیجی‌کالا مگ، یک بار دیگر اهداف‌مان را با خواسته‌های شما بسنجیم و از همسو بودن‌مان مطمئن شویم. به ما بگویید که از بخش دیجیتال دیجی‌کالا مگ چه انتظاری دارید. آیا تا این‌جای کار از ما راضی بودید؟ دوست دارید در ادامه بیشتر چه نوع خبرها، مقاله‌ها یا ویدیوهایی را از ما ببینید. نظرات‌تان را همین‌جا و در زیر همین پست با ما در میان بگذارید.


?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۳ دیدگاه
  1. میلاد

    لطفا لطفا لطفا برنامه اندروید دیجی کالا مگ رو هم بسازید چون خوندن مطلب تو برنامه خیلی راحت تر از مرورگر و تنظیمات فونت و … هست.
    امیدوارم بهش توجه کنید

  2. میرعلیرضا

    مدت ها بود که انتظار یه همچین سایتی بدون تبلیغات اضافه رو داشتم که دیجی کالا این رو براورده کرد، اما کمبودهایی هم داره که باعث میشه من هنوز اون رو با سایت هایی که من سایت های زرد اسم شون رو میگذارم مقایسه بشه و اون توجه بیش از حد به شایعات و اخبار دم دستی و غیرکاربردی هست. جای مقالات کاربردی و تخصصی تو این مجله به شدت خالیه. مقالات سریالی آموزشی و اخبار علمی از دنیای کامپیوتر به طور مثال در حوزه تخصص من یعنی مهندسی شبکه. یعنی بدون اینکه من نیاز داشته باشم اخبار سایت های خارجی تخصصی رو بررسی کنم اون ها در کنار سایر اخبار تکنولوژی در مجله شما بخونم.
    اگر علاقه مند بودید میتونم بیشتر در این زمینه صحبت کنم
    مانا و موفق باشید
    تولدتون هم مبارک

  3. پویا

    با تشکر از شما که در این یک سال واقعا سطح دانش خیلی‌هارو متحول کردید.
    به‌نظر من بهترین و هیجان‌انگیزترین مطالب دیجی‌کالامگ در مورد نجوم، فیزیک نظری و کوانتوم، نظریه‌های پیدایش عالم و دنیاهای موازی هستش و من به‌شخصه این مقاله‌هارو از همه بیشتر دوست دارم 🙂

  4. پوریا

    پادکست های شاد و متنوع راجب گیم بازی های روز دنیا اخبار کنسول ها قرار بدین . یکی متنوع ترین بخش های شما پادکست هاتون میشه قول میدم . مسابقاتی که در پادکست ها راجب بازی ها و شخصیت هاشون میشه هم میتونه عالی باشه . در مورد پادکست و گویندگیش اگه گوینده باحال خواستین در خدمتم ✌????

  5. iHs

    لطفاً تا جایی که ممکن هست مطالب و مقالات را خلاصه و بدونه حاشیه ارائه دهید.

  6. علی

    سایت محترمی هستین
    لطف میکنین اگه زندگینامه بزرگان و پاورقی ایلان ماسک رو سریعتر رفرش کنین
    با تشکر فراوان

  7. مجتبی

    مسابقات گیمینگ بزارید . ( Dota2 )

  8. حمیدرضا مژده

    بعنوان یک رسانه ای که مخاطبان زیادی دارید انتظار دارم در راستای فرهنگ سازی برای حفاظت از محیط زیست و حیاط وحش بیشتر تلاش کنید، بها بدین و مقاله هایی بنویسید که مخاطبان رو به فکر فرو ببره. همه فکر و ذکر دنیای دیجیتال یا خوشی نباشه، با حقایق انکار ناپذیر کشوری که در اون زندگی میکنیم روبرو بشیم. برامون خیلی هیجان انگیزه سامسونگ نوت ۷ چقدر مستحکم هست و چه دوربینی داره ولی متوجه نیستیم سرمایه های ملی خودمون اصلا جذابیتی نداره و رو به نابودی و انقراض هستند، نابودی جنگل های شمال، دریاچه های خشکیده نمک، حیوانات رو به انقراض و…

    این پیغام “خیلی تندتند دیدگاه‌تان را می‌نویسید، کمی آرام‌تر…” هم خیلی اذیت میکنه! دست من سریعه و اکثرا نمیتونم کامنت بذارم

  9. امید

    یکم به ما گیمر ها هم توجه کنید نمیشه همه مسابقات واسه گوشی و نقد و بررسی ها واسه گوشی موبایل باشه یکم یه ما گیمر ها و کنسول دوستا و pc بازا بیشتر توجه کنید و بیشتر پست بزارید

  10. مصطفی

    با سلام و و عرض تبریک.
    بی تملق دیجی کالا مگ به یکی از بهترین های این حوزه تبدیل شده و این امر در چنین بازه ی زمانی کوتاهی در نوع خود بی نظیره . نحوه ی گزینش و نگارش محتوا در این سایت واقعا خوب و دلچسبه . از این رو به مدیران و محتوا نویسان این سایت واقعا تبریک میگم.
    با عرض پوزش چند پیشنهاد و نقد هم داشتم.
    ۱. در بخش جستجو عملکرد بسیار ضعیفی دارید.
    ۲. دسته بندی ها خیلی خوبند ولی بهتر از این می توانند باشند.
    ۳. رابط کاربری سایت برای اولین بازدیدها کمی ایجاد سردرگمی می کند.
    ۵. برگزاری مسابقات دوره ای بصورت هفتگی یا ماهانه در یک زمان ثابت بصورت دائمی با تعریف ایده ای تازه(منظور مسابقاتی که اکنون برگزار می کنید نیست) می تواند مفید واقع شود.
    ۴. به اخبار و مقالات داخلی توجه بسیار کمی شده و همچنین محتوانویسان و سردبیران عزیز خود کم دست به قلم میشوند.
    ۵. می توانید کاربران را نیز در تامین اخبار و مقالات مشارکت دهید و حتی بخشی را به این امر اختصاص دهید.
    در مورد موارد فوق شاید در اشتباه باشم. این ها نظرهای شخصی بنده بود امیدوارم بی ادبی نکرده باشم.
    آرزوی موفقیت دارم برای تیم عزیزتون

  11. کورش

    سلام
    تولدتون مبارک
    با تشکر از زحمات شما ، ما انتظار داریم یا حرفی نزنید و یا وقتی حرف میزنید به آن عمل کنید!!!
    وقتی میگید نتیجه مسابقه نقاشی ۸ شهریور میاد ، بهش عمل کنید .
    ما از شما انتظار داریم متفاوت باشید.
    ضمن اینکه اگه سرویس درج نظر رو راه اندازی کردید ، حداقل خودتوم بیایید نظرات رو بخونید و یه جواب خیلی کوتاه هم که شده بهش بدید.
    البته همه اینا زمانی معنا پیدا میکنه که واقعا” نظرتون جلب رضایت مشتری و مخاطبینتون باشه ، اما اگه هدف غیر از اینه که دیگه نظر بنده هم بی اهمیته .
    دوستتون داریم و ممنون و متشکر.

  12. حامد

    سلام
    شما در این یک سال خوب رشد کردید .ولیکن چند نکته است که یاد آور می شوم:
    ۱- مطالب شما برای افراد با سن و سال بالا کم است ( مطالبی ارائه دهید تا انها را با دنیای دیجیتال آشتی دهد)
    ۲-خیلی از برند های پر فروش مطلب ننویسید ( خوب ممکن است است برداشتهای متفاوتی از شما شود)
    ۳-اپلیکیشن دی جی مگ را بسازید تا بروز باشیم ( البته برای تمام سیستم عامل ها)
    ۴- مطالب مفید خوانندگان را هم در صورت بروز بودن و مفید بودن به اشتراک بگذارید.
    ۵- به نظر من از خوانندگان خود تست بگیرید تا متوجه شوید چقدر از مطالب شما بر روی کار و عملکرد آنها تاثیر گذاشته (چون بعضی افراد روزنامه وار مطلب میخوانند (البته بلانسبت خوانندگان محترم)و فقط زمان را تلف می کنند ولی بعضی عمقی و با ادراک کامل و تمرکز بالا )
    ۶- هر هفته یکی از دانشمندان سرشناس ایرانی را معرفی نمایید ( ما در زمینه معرفی دانشمندان در کشور خیلی ضعف داریم)
    امید وارم مطالب بنده مفید واقع شود

    1. فرخ کاردان

      بسیار عالی بود نظرتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه