شما بگویید: از گروه دیجیتال دیجی‌کالا مگ چه انتظاری دارید؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا را هنوز هم خیلی‌ها به عنوان فروشنده‌ی محصولات دیجیتالی می‌شناسند؛ اما دیجی‌کالای امروز به فروش کالای دیجیتال اکتفا نکرده و به‌صورت دیجیتالی همه‌چیز می‌فروشد. از هر زاویه که نگاه کنیم، مرکزیت رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا، حوزه‌ی دیجیتال است. ما در یک سال گذشته در دیجی‌کالا مگ در کنار پوشش همه‌جانبه‌ی خبرهای ریز و درشت، سعی کردیم زاویه‌ی دوربین‌مان را جای دیگری بگذاریم و جور دیگری به دنیای دیجیتال بپردازیم.

ما در مدرسه‌ی عکاسی با موبایل، با زبانی ساده، پیچیده‌ترین مفاهیم عکاسی را با شما درمیان گذاشتیم یا این‌که با مجموعه مقالات بیوگرافی بزرگان به شما نشان دادیم که چطور یک مهاجر هندی‌، مدیر عامل گوگل شد یا چگونه یک شهروند غیراجتماعی، بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا را ساخت. اما این‌ها فقط بخشی از تلاش‌های ما بودند؛ تیم تحریریه‌ی ما در مقالات راهنمای خرید سعی کرد کاملا بی‌طرفانه و رها از فشارهای بیرونی، به شما کمک کند تا یک خرید خوب داشته باشید. حتما نقد و بررسی‌ها و بخش مربوط به اپلیکیشن‌های ما را هم دیده‌اید. ما طی یک سال گذشته سعی کردیم با پوشش حداکثری رویدادهایی مثل IFA 2015 ،MWC 2016 ،CES 2016 ،Google I/O 2016 یا WWDC 2016 شما را در لحظه در جریان اتفاقات مهم دنیای دیجیتال قرار دهیم. اما همه‌ی این‌ها تنها بخش کوچکی از نقشه‌ی راه ماست.

ما می‌خواهیم راهنمایی باشیم برای مواجهه با پیچیدگی‌های فردا. می‌دانیم که گجت‌های دیجیتالی‌مان همیشه به همین شکل فعلی باقی نمی‌مانند؛ دنیای پیچیده‌تری در انتظار است و ما سعی داریم با مخاطبان‌مان در این مسیر همسفر بشویم؛ همسفری که بتوان به او اعتماد کرد. از همین‌رو هیچ‌وقت به خبرهای پیش‌پا افتاده اکتفا نکردیم و نمی‌کنیم. همواره سعی داریم با یادداشت‌ها و مطالب متنوع‌مان، مسیر آینده را با هم مرور کنیم.

ما تصمیم گرفتیم تا به مناسبت یک ساله‌ شدن دیجی‌کالا مگ، یک بار دیگر اهداف‌مان را با خواسته‌های شما بسنجیم و از همسو بودن‌مان مطمئن شویم. به ما بگویید که از بخش دیجیتال دیجی‌کالا مگ چه انتظاری دارید. آیا تا این‌جای کار از ما راضی بودید؟ دوست دارید در ادامه بیشتر چه نوع خبرها، مقاله‌ها یا ویدیوهایی را از ما ببینید. نظرات‌تان را همین‌جا و در زیر همین پست با ما در میان بگذارید.


?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۳ دیدگاه
  1. اسی

    سلام و خسته نباششید به تیم و تبریک میگم بمناسبت ۱ سالگی شدن دیجی مگ
    اما چندتا ایراد میبینم که لازمه بگم
    ۱: چرا باکس افیس رو که اون همه طرفدار داشت دیکه ساپورت نمیکنین؟ اگه میشه باز ادامش بدین و باکس افیس هر هفته رو پوشش بدین
    ۲: همیشه تو مقاله ها و بررسی و مقایسه هاتون مخصوصا راجب موبایل و دنیای دیجیتال بی طرفانه سخن بگین و سعی کنید نویسنده مطلب نظر شخصی خودشو که معمولا از رو تعصب خودشه بیان نکنید و فقط از تکنولوژی و ویژگی ها و امکانات و … مصول سخن بکین با علم دلیل و منطق نه اینکه مثلا چون نویسنده از اپل خوشش میاد بعد هی بخواد از اپل دفاع کنه و نظر شخصی خودشو به خورد مردم بده. یا بعنوان مثال دیگی همه مردم دنیا اینو میدونن که گرافیک و سخت افزاری PS4 از XBOX1 قوی تره بعد چون نویسنده دیجی خودش XBOX داره الکی بدون منطق میگه xbox بهتره و گرافیک PS4 قویتر نیس خب اینو میشه باور کرد قبول کردش؟ به وضوح همه ما شاهد این بودیم که تو اکثر پست هایی که گذاشته میشه نویسنده نظر شخصی خودشو بیان کرده که مثلا خودش چی دوس داره و چی میدونه در صورتی که نباید اینجور باشه و باید بر اساس تکنولوژی و دیگر خصوصیاتش که گفتم زده بشه
    شما باید بی طرفانه در مورد همه چیز سخن بگین با معایب و محاسن محصول و در اخر این مردم هستن که انتخاب خودشونو میکنن
    و در اخر هم سعی کنید تو قسمت مشخصات کالا همه چیو اعلام کنید مثلا در بخش لپ تاپ تمام لپ تاپ هارو مشخص کنید که گرافیکش GDRR5 هستش یا DDR3 ویا ۱۲۸ بیتی یا ۲۵۶ و …..
    فعلا همینا تو ذهنم بود با تشکر

  2. ابوالفضل

    اگه میشه مطالبی بنویسید برای نوجوانانی مثل منِ حقیر ، راجع به فرصت های کاری که شاید بتوان از همین کسب و کاری راه انداخت و درآمد داشت !
    شاید گفتنش راحت باشه اما عملی کردنش برای ماهایی که نه بابامون پولدار هست و نه خودمون ، یکم سخت که نَه ، اصلا غیر ممکنه …!
    ممنون !

  3. حسین محمدی

    سلام و تبریک
    آقا از گوشی بکشید بیرون.قبلا دیجیکالا پر از بود نقد و بررسی کالاهای دیگه.حالا من بیشتر روی کلاهای دیجیتالش تاکید دارم که اسم سایتم بیانگر همینه.هدفون دوربین عکاسی فلش مموری.برای مثال خود من الان نمیدونم دقیقا بین برندای هدفون کدوم بهتره و چه قیمتی مناسبه.
    بماند که یه عالمه کالای دیگه هست که نقد و بررسی هر دسته میتونه با استقبال شگفت انگیزی رو به رو بشه.ویدیویی باشه که نور علی نور.

  4. Hax

    سلام و تبریک میگم تولد یکسالگىی دیجی کالا مگ رو. من از روز تولد دیجی کالا مگ تا الان با دیجىی کالا مگ همراه بودم. راستش کار من ایجاد میکنه که با دیجی مگ همراه باشم. من تخصصم اى تی و نرم افزاره و گجت هاى هوشمنده و به تکنولوژى بسیار علاقه دارم در هر زمینه اى که باشه. من بجز دیجی کالا مگ خبرگزارى هاى بزرگ دیگه رو هم دنبال میکنم ولی دیجی کالا مگ با اون قالب سایت چشم نوازو زیباش ، بحث هاى تخصصی و جالبش و صبحت از همه بعد های تکنولوژی براى من بهترین سایت خبرى تکنولوژیه ولی چیز یکه وجود داره اینکه متاسفانه واقعا دیجی کالا مگ بروز نیست در مقایسه با خبرگزارى هاى داخلی رقیب خودش مثل زومیت چه برسه به خبرگزارى هاى خارجی و این خیلی بده و بهتره که راه حلی براى این بروز بودن پیدا کنه تا یه سایت کامل بشه …

  5. محمد قاسمی

    با سلام و تبریک تولد یکسالگی دیجی کالا مگ

    تبلیغ بیشتر داشته باشید و تنوع بیشتر در فعالیتها و موضوعات دیجیتالی

  6. Sajjad

    سلام
    یکمین سالگرد دیجی کالا مگ رو به شما تبریک میگم و بابت مطالب مفید و جذاب تون از شما ممنونم.
    لطفاً اخبار تکنولوژی داخلی رو هم پوشش بدین
    و لطفاً بیوگرافی بزرگان ایرانی رو هم در دیجی کالا مگ منتشر کنید
    با تشکر

  7. Mohamma:D

    گذشته از اینکه تو دیجی مگ به صورت خیلی دقیق تبلیغ صورت می گیره که البته کار غیر حرفه ای نیست و باز هم خدا رو شکر که نا حدی روش های تبلیغی بهتر شده و باز هم گذشته از اینکه حجم مقالات در مورد ی محصول خاص که نمود فناوری بودنش خیلی ناچیز هست و میشه با دو نهایتا سه تا مقاله کل موضوعش را جمع کرد، بیش از حد میشه و اذیت کننده
    ولی با این وجود به نظر من چه در خود دیجی کالا چه در مگش این حس که نوعی تعامل زنده و پویا تو قسمت نظرات هست، حالا چه با کمک خود پشتیبان های سایت چه افراد حقیقی باعث جذابیت این سایت شده. کمتر میشه سایت های فروشگاهی یا همین مقاله ای که البته به این سبک خیلی خیلی کم دیدم به زبان فارسی، در قسمت نظرات پویا و زنده باشن.
    به نظرم یکی از ضعف هایی که خیلی راحت هم می شه بر طرفش کرد وقت گذاشتن روی مقاله هایی است که نوشته میشه. هم از نظر بهتر کردن و غنی تر کردن محتوا و سرسری ننوشتن و هم دوباره خوندن متنی که خود نویسنده نوشته.

  8. مهدی

    مجموعه مقاله های دانش و بیوگرافی بزرگان و عکاسی با موبایل را دانلود کردم وبسیار از شما که در آگاهی دادن به مردم کوشا هستید تشکر و قدر دانی می نمایم دست تمام دست اندرکاران دیجی کالا مخصوصا هیات تحریریه دیجی کالا مگ را به گرمی می فشارم خدا قوت تولد یک سالگی نشریه مبارک .ما از شما متفاوت بودن در همه زمینه ها را انتظار داریم که همیشه همینطور بوده تمام مقالاتی که تا به حال خواندم برایم جذاب بود شما دریچه ذهن مرا بیشتر به روی مسائل و مباحث فناوری باز کردید واز شما به خاطر این امر سپاس گزارم

  9. نیما

    این پاورقی های دنباله دار هر روزش کنید خیلی دیر به دیر میاد

  10. Mohammad

    سلام لطفا برای سایت اپلیکیشن بسازید . با اپلیکیشن خیلی راحت تر میشه اخبار سایت رو دنبال کرد .ممنون

  11. سپهر

    من واقعاً از دیجیکالا و دیجیکالا مگ خوشم میاد ولی به نظرم اگه اپلیکیشنش بیاد خیلی باحالتره و همچنین اپلیکیشن دیجیکالا تی وی
    خیلى ممنون از خدماتتون????????

  12. سینا

    راه‌اندازی یک بخش آموزشی. به عنوان مثال آموزش‌های دروس دانشگاهی به صورت ویدئویی و یا متنی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه