شما بگویید: از گروه دیجیتال دیجی‌کالا مگ چه انتظاری دارید؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا را هنوز هم خیلی‌ها به عنوان فروشنده‌ی محصولات دیجیتالی می‌شناسند؛ اما دیجی‌کالای امروز به فروش کالای دیجیتال اکتفا نکرده و به‌صورت دیجیتالی همه‌چیز می‌فروشد. از هر زاویه که نگاه کنیم، مرکزیت رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا، حوزه‌ی دیجیتال است. ما در یک سال گذشته در دیجی‌کالا مگ در کنار پوشش همه‌جانبه‌ی خبرهای ریز و درشت، سعی کردیم زاویه‌ی دوربین‌مان را جای دیگری بگذاریم و جور دیگری به دنیای دیجیتال بپردازیم.

ما در مدرسه‌ی عکاسی با موبایل، با زبانی ساده، پیچیده‌ترین مفاهیم عکاسی را با شما درمیان گذاشتیم یا این‌که با مجموعه مقالات بیوگرافی بزرگان به شما نشان دادیم که چطور یک مهاجر هندی‌، مدیر عامل گوگل شد یا چگونه یک شهروند غیراجتماعی، بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا را ساخت. اما این‌ها فقط بخشی از تلاش‌های ما بودند؛ تیم تحریریه‌ی ما در مقالات راهنمای خرید سعی کرد کاملا بی‌طرفانه و رها از فشارهای بیرونی، به شما کمک کند تا یک خرید خوب داشته باشید. حتما نقد و بررسی‌ها و بخش مربوط به اپلیکیشن‌های ما را هم دیده‌اید. ما طی یک سال گذشته سعی کردیم با پوشش حداکثری رویدادهایی مثل IFA 2015 ،MWC 2016 ،CES 2016 ،Google I/O 2016 یا WWDC 2016 شما را در لحظه در جریان اتفاقات مهم دنیای دیجیتال قرار دهیم. اما همه‌ی این‌ها تنها بخش کوچکی از نقشه‌ی راه ماست.

ما می‌خواهیم راهنمایی باشیم برای مواجهه با پیچیدگی‌های فردا. می‌دانیم که گجت‌های دیجیتالی‌مان همیشه به همین شکل فعلی باقی نمی‌مانند؛ دنیای پیچیده‌تری در انتظار است و ما سعی داریم با مخاطبان‌مان در این مسیر همسفر بشویم؛ همسفری که بتوان به او اعتماد کرد. از همین‌رو هیچ‌وقت به خبرهای پیش‌پا افتاده اکتفا نکردیم و نمی‌کنیم. همواره سعی داریم با یادداشت‌ها و مطالب متنوع‌مان، مسیر آینده را با هم مرور کنیم.

ما تصمیم گرفتیم تا به مناسبت یک ساله‌ شدن دیجی‌کالا مگ، یک بار دیگر اهداف‌مان را با خواسته‌های شما بسنجیم و از همسو بودن‌مان مطمئن شویم. به ما بگویید که از بخش دیجیتال دیجی‌کالا مگ چه انتظاری دارید. آیا تا این‌جای کار از ما راضی بودید؟ دوست دارید در ادامه بیشتر چه نوع خبرها، مقاله‌ها یا ویدیوهایی را از ما ببینید. نظرات‌تان را همین‌جا و در زیر همین پست با ما در میان بگذارید.


?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۳ دیدگاه
  1. علیرضا

    دستتون درد نکنه واقعا ممنون . تولد دیجی کالا مگ مبارک انشاالله ۱۲۰ ساله شه
    من هیچ انتقادی ندارم جز یه درخواست :
    لطفا یه بخش آموزشی هم ایجاد کنید ( مثلا digikala tuts ) که آموزش های تخصصی در زمینه تکنولوژی مثل برنامه نویسی یا … رو داشته باشه
    همینطوری که سایت عالیه اگر این کار رو هم بکنید که دیگه معرکه میشه

  2. پيمان

    سلام مبارک باشه
    انتظار دارم بیشتر به راهنمای خرید و بررسی تخصصی تر بپردازید و اموزش های لازم برای خرید گوشی و لپ تاپ بزارید.

  3. سینا

    با سلام
    این نظر رو هم برای دیجی مگ و هم خود سایت دیجی کالا عرض می کنم
    باید بیشتر به اخبار، کالا و.. ” ایران” بپردازید. پیشنهاد میکنم کلاً بخشی را برای کالا های ایرانی (البته با کیفیت و رقابتی هاش) در سایت دیجی کالا و قسمتی را برای اخبار و مباحث علمی، تاریخی و .. در دیجی مگ قرار دهید.
    برای روشن شدن این نظر یه مثال می زنم. در بحث خودرو های الکتریکی ما تو ایران شخصی مثل جمشید آرین داریم که سال ها در این حوزه جلو تر از دنیا در زمان خودش فعالیت می کرده و اختراع و تولید داشته است که با وجود اینکه توی دیجی مگ مقاله و اخبار زیادی در مورد خودرو های برقی رو سایت قرار گرفت هیچ اشاره ای به این دانشمند ایرانی نشد
    مطمئناً برای راه اندازی این بخش نمی توان فقط از ترجمه مقالات و اخبار سایت های دیگر استفاده کرد.
    موفق و پیروز باشید

  4. محمد

    میارک باشه تولدتون
    به نظرم سمت و سوی “هماهنگ بابازار فروش بودن” برای هر مجله ای که ادعای علمی بودن داره خوب نیست. و بهتره ازش بیشتر فاصله بگیرین. باید هویت مستقل از سایت فروشتون اتخاذ کنید. این در طول زمان هر سایت،برنامه و یا مجله ای را به سوی مرجع شدن پیش میبره و خود به خود بر بازار تجارت هم اثر گذار میکنه.

    1. محمد

      ویک چیزی که یادم رفت و البته به سایت فروش مربوطه،. لطفا لطفا لطفا تکلیف این کالاهای ” به زودی ” نوشتین را مشخص کنین .ببخشید ولی اصلا خوب نیست

  5. Sina Js

    خواهشا با نقد و بررسی موبایل on boxing شون هم (چه در قالب عکس چه ویدیو) نشون بدید،من ۱ ماه پیش تا مرز خریدن نکسوز ۵X رفتم ولی در آخرین بررسی که دیدم بود که توی جعبش headphone نداشت!!!!

  6. Pouya

    سلام
    ۱-لطفا برای دیجیکالا مگ اپلیکیشن جدا درست کنید
    عالی میشه
    ۲-یکم کمتر طرف یک کمپانی رو بگیرید و بر ضد اون یکی دیگه بگید
    ۳-راجع به تکنولوژی و اختراع های جدید بیشتر صحبت کنید

  7. سیروس زاهدی

    در مورد پیانو های آکوستیک و دیجیتال یک مقاله ی خیلی حرفه ای بنویسید .

  8. منصور

    به نظر من که کارتون خیلی عالی هست دست گلتون درد نکنه من دیگه خبرهام رو فقط از این سایت می گیرم بازم ممنون
    از نظر محتوای اخبار هم خیلی خوب هست کاملا متنوع و تکنولوژی محور به نظر من که عالی هست

  9. کمسل

    خوبه موضوغاتی که بهشون میپردازید فقط یکم انگار سطحین.تخصصی تر باشه بهتره.مثلا تو بخش پیشنهاد dslr برای مبتدیا خیلی سطحی بحث کردید.یک اگه تخصصی تر بود بعتر بود مثلا درباره لنزها هم میتونستید راهنمایی کنید و ….
    یا در مقاله های سینمایی هم همینطور و بخشهای دیگه.
    تخصصی تر بشه خیلی بهتره.
    چیزی که کم دیدم این بود که اموزش عکاسی و توضیحات تخصصی رو هنوز وارد نکردید تو موضوعاتتون.مدرسه عکاسی موبایل دارید و اموزش عکاسی برای مبتدیا ندارید که بخوان با دی اس ال ار شروع کنن، از اون طرف دی اس ال ار سطح مبتدی پیشنهاد میدید. :))
    همچنین تو زمینه گیمینگ باید بیشتر فعالیت کنید مخصوصاااا کنسولها و پی سی.اکثرا درباره گیمهای اندرویدی و ای او اس مینویسید.
    اگه امکانش باشه اپ درست کنید خیلی بهتره.چئن سر زدن به سایت مشکل یکم.

    ایناپیشنهادام بود و حالا نظر:
    خیییلی خوبه مگ..عالیه.لذت میبرم از مباحث و موضوعات.خیلی خوبه ک هستید.ممنونم از تلااتون و اینکه منتظر بهتر از این شدن مگ هستم :)))

  10. مجید

    سلام
    تولدتون مبارک، انشالله همه همیشه شاد و سلامت باشید.
    به نظرم مگ تو زمینه انتشار اطلاعات خوب عمل کرده، حالا بهتره یکم تحلیل هم اضافه کنید. تحلیل گجت ها و روندهای تکنولوژی و تاثیر اونها بر زندگی ما مثلا.

  11. ٔNavid

    سلام
    امیدوارم بتونید درباره دنیای اوپن سورس و سیستم عامل لینوکس و… هم بخشی رو ایجاد کنید…
    قطعا افراد زیادی جذب خواهند شد…
    موفق باشید

  12. Hamid Payne

    درود بر شما
    مطالب رو به صورت تخصصی تر و با جزئیات بیشتر بزارید
    که مثل ویکی پدیا بشه
    همه اطلاعات رو از همینجا بشه خوند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه