رابط‌کاربری جدید گوشی‌های هوآوی پاییز امسال عرضه ‌می‌شود

۲ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی مثل بسیاری از شرکت‌های چینی با رابط کاربری خود از سیستم عامل اندروید بهره می‌گیرد. رابط کاربری این شرکت یعنی EmotionUI اخیرا محبوبیت قابل توجهی کسب کرده و حال به نظر می‌رسد که این رابط کاربری قرار است تغییراتی بکند.

براساس منابع صنعتی، هوآوی مشغول کار بر روی یک بروزرسانی بزرگ بر روی نسخه ۵.۰ رابط کاربری خود است. در حال حاضر آخرین رابط کاربری این گوشی‌ها EMUI 4.1 است که به خوبی رابط‌های کاربری قبلی این گوشی‌ها ساخته شده است. رابط کاربری جدید این شرکت تغییری بزرگ برای شرکت هوآوی به حساب می‌آید که به شکل سنتی طرح‌های پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر را برای رابط‌های کاربری خود ترجیح می‌داد. اما این رابط کاربری به سوی ساده شدن حرکت کرده تا با تمایلات مشتریان غربی سازگارتر شود. در عین حال این نکته هم توضیح داده شده که این ساده شدن به قیمت کاهش کارکرد و قابلیت‌های شخصی‌سازی این رابط کاربری تمام نخواهد شد.

براساس انتظارات EmotionUI 5.0  در پاییز همین امسال به بازار عرضه می‌شود. عرضه این رابط کاربری با برگزاری نمایشگاه تکنولوژی IFA 2016 در برلین و معرفی یک گوشی Mate جدید همزمان خواهد بود.

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar ابوذر

    سلام
    ببخشید یه سوال داشتم
    چطور رابط کاربری ۴رو نصب کنم رو p7
    امکان داره اندروید ۶برای p7بیاد؟

  2. Avatar رضا

    من خودم رابط کاربری هواوی رو خیلی دوست دارم چون دست ادم رو تو شخصی سازی باز گذاشته و اینه که خیلی زیباش می کنه

  3. Avatar آرمان

    رابطش بی اصالت و کپی نخ نما از اپل و سونی و سامسونگه… بدترین تجربه رابط های کاربری را از این رابطه کاربری داشتم. یک عدم تناسب بین تمام اجزا رابط کاربری به علت نداشتن تفکر عمیق در طراحی مشاهده میشه که البته بیشتر به جهت کپی کردن از دیگر UI های دیگه ناشی میشه.

  4. Avatar احد

    در کل این ایرادهائی هم که از رابط کاربریش می گیرند درست نیست …

    چون شخصی سازی اندروید رو برای همین جور مواقع گذاشتند

    من خودم شخصا همیشه لانچر tsf shell رو نصب می کنم و اعتقادی به رابط کاربری اصلی هیچکدوم از گوشی ها ندارم ..چه سونی باشه ..چه هواوی ..چه ال جی و چه اچ تی سی و چه سامسونگ ..همشون رابط کاربری ساده و خسته کننده ای دارند

    تحولی شگرف در رابط کاربری گوشی داره این لانچر فوق
    یه بار امتحان کنید به حرفم میرسید

  5. Avatar محمد

    من که خیلی از رابط کاربریش خوشم میاد .زیباست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه