راهنمای خرید لوازم حمام (ساعت آرامش)

۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

ساعت آرامش

وسایل جانبی و شامپوهای متنوع کمک می‌کنند تا احساس بهتری بعد از حمام‏ کردن داشته باشید

لوازم جانبی حمام مانند آویز لباس و قفسه‌ی نگه‌داری مواد شوینده باعث می‌شوند تا لوازم مورد استفاده در حمام در دسترس باشند و محیط حمام تمیز و مرتب بماند. لوازم حمام با توجه به کیفیت‌شان، هر چند وقت یک بار نیاز به عوض‌شدن دارند. این صفحه‌ها لوازم جانبی و بهداشتی مورد استفاده در حمام را به شما پیشنهاد می‌کند.

Bath_no7_1

پادری دستشویی ایکیا

وقتی مجبور نباشید جای پای خیس اعضای خانواده را که تازه از دست‌شویی یا حمام بیرون آمده‌اند، تمیز کنید، بیشتر قدر پادری‌ها را می‌دانید. معمولا پادری‌های حمام و دست‌شویی را از یک جنس و رنگ انتخاب می‌کنند؛ اما اگر نقشه یا دکوراسیون خانه‌تان اجازه می‌دهد که برای حمام پادری متفاوتی بیندازید، پادری «ایکیا» مدل «Toftbo» با جذب رطوبت زیاد، انتخاب خوبی است.

آویز لباس والرین

بهترین آویزها برای حمام‌های کوچک، آویزهای افقی و باریک هستند که فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. جنس قلاب‌های آویز لباس «والرین» استیل بوده و در برابر رطوبت مقاوم است.

سبد رخت مربعی کرور

گذاشتن سبد رخت لباس‌های کثیف کنار در حمام، جمع‌کردن لباس‌های کثیف را قبل از روشن‌کردن ماشین لباس‌شویی راحت‌تر می‌کند. سبد رخت مربعی «کرور» مدل «My Style» را می‌توانید به‌عنوان سبد رخت یا وسیله‌ی جمع‌آوری خرده‌ریزهای‌تان در کمد استفاده کنید.

Bath_no7_2

شامپوی مردانه‌ی نیوآ

بهتر است هر کسی برای شست‌وشوی موهای خود، از شامپویی متناسب با جنس موهایش استفاده کند. دانه‌های ریز و آبی‌رنگ شامپوی مردانه‌ی «نیوآ» مدل «Pure Impact» خاصیت لایه‌برداری دارند که باعث خشک‌شدن پوست نمی‌شوند. شامپوی مردانه‌ی نیوآ مدل Pure Impact چند منظوره و مناسب برای شست‌وشوی سر، بدن و صورت است. درواقع با خرید این محصول با یک تیر چند نشان زده‌اید.

شامپو بچه‌ی شوما
پوست سر نوزادان بسیار حساس و تا حدودی خشک است. شامپو بچه‌ی «شوما» مدل «Baby» از پوست و موی کودک در برابر خشکی محافظت می‌کند.

شامپو ترمیم‌کننده‌ی شوما

عواملی مانند اشعه‌ی خورشید، مواد شوینده، رنگ‌های شیمیایی، دارو و آب و هوا بر سلامت و زیبایی مو تاثیر می‌گذارند. شامپو ترمیم‌کننده‌ی «شوما» مدل «Repair And Care» به بازسازی موهای آسیب‌دیده کمک می‌کند.

‌ ‌ ‌

Bath_no7_3

Bath_no7_4

شیر بدن زیر دوش لاکتویت

شب زمان خوبی برای استفاده از محصولات مراقبت پوست است. شیر بدن زیر دوش «لاکتویت» سری «Lactooil» فرمول تخصصی و مراقبت از پوست را در شب دارد. شیر بدن لاکتویت سری Lactooil  روغن‌های گیاهی جوانه‌ی گندم، فندق، بادام شیرین، آفتاب‌گردان و کرچک دارد. این محصول در طول خواب که بدن آمادگی بیشتری برای جذب دارد، بسیار قوی عمل کرده و پوست‌تان را نرم‌ و درخشان‌ و لطیف‌ می‌‌کند.

شامپو بدن لاکتویت

حتی اگر پوست حساسی دارید، شامپو بدن «لاکتویت» مدل «Nourishing» که یکی از بهترین شامپو بدن ها است، برای‌تان مناسب است. شامپو بدن لاکتویت مدل Nourishing پوست‌ را نرم و لطیف و با آب‌رسانی به آن از بروز چین‌‌وچروک جلوگیری می‌کند. این سری از محصولات لاکتویت برای مصرف روزانه‌ی انواع پوست مناسب است.

شامپو بدن ترمیم‌کننده‌ی لاکتویت

اگر پوست خشک یا آسیب‌دیده‌ای دارید، شامپو بدن، جای‌گزین مناسبی برای صابون است. شامپو بدن ترمیم‌کننده‌ی «لاکتویت» سری «Lactourea» برای پوست‌های خشک و حساس مناسب است. پیشنهاد می‌کنیم در حمام با شامپو بدن ترمیم‌کننده‌ی لاکتویت، بدن‌تان را با شیر بدن آغشته کنید و از لطافت پوست‌تان لذت‌ ببرید.

‌ ‌ ‌

Bath_no7_5

ماسک موی ترمیم‌کننده‌ی لورآل Elseve

مویی که آسیب‌دیده باشد، نشانه‌هایی مانند خشکی، بی‌حالتی، کدرشدن، نازک‌شدن و ازدست‌دادن نرمی و لطافت دارد. ماسک موی «لورآل Elseve» مدل «Total Repair 5» بعد از استفاده به آبکشی نیاز ندارد و موهای آسیب‌دیده را ترمیم می‌کند.

قفسه‌ی حمام والرین

یکی از لوازم جانبی ضروری برای حمام، قفسه‌ای است که مواد شوینده را در آن می‌گذاریم. بهتر است طراحی قفسه به نوعی باشد که در کنج دیوار حمام جا شود. قفسه‌ی حمام «والرین»، سه طبقه از جنس استیل دارد که در رطوبت حمام به این زودی‌ها زنگ نمی‌زند. قفسه‌ی حمام والرین باتوجه به تعداد طبقه و کیفیت محصول، قیمت مناسبی دارد.

جاصابونی والرین

یک جاصابونی خوب آب را در خودش نگه ‌نمی‌دارد و باعث ازبین‌رفتن صابون نمی‌شود. درست مانند جاصابونی والرین که کفه‌ای میله‌ای از جنس استیل دارد و دوام صابون را بیشتر می‌کند.

‌ ‌ ‌

Bath_no7_6

حوله حمام کاراجا هوم

اگر موهای‌تان بلند است یا   اهل استخررفتن هستید،  یک حوله‌ در اندازه‌‌ی کوچک‌تر، کنار حوله‌ی اصلی حمام‌تان لازم است. حوله‌ی حمام «کاراجا هوم» با جنس الیاف  بامبو، اندازه‌ی مناسبی دارد.

دمپایی روفرشی حوله‌ای برق لامع

به جای استفاده از پادری برای گرفتن رطوبت پاهای‌تان بعد از حمام، می‌توانید از دمپایی روفرشی حمام استفاده کنید. دمپایی روفرشی «برق لامع» رنگ‌های متنوعی دارد که می‌شود آن را با رنگ حوله‌‌تان ست کنید.

حوله‌ی پالتویی برق لامع

حوله‌های پالتویی زمان را برای شما می‌خرند. وقتی از زیر دوش بیرون می‌آیید، آن را می‌پوشید و بعد از مدت کوتاهی پوست‌تان کاملا خشک می‌شود. حوله‌ی پالتویی «برق لامع» مدل «ویانا» رنگ‌های متنوعی دارد و دست‌تان را در انتخاب رنگ کاملا باز گذاشته است.

‌ ‌ ‌

Bath_no7_7

شیر بدن بیلندا سری SPA

فصل استخر و آب‌تنی تازه شروع شده است. خوب است آن‌هایی که در طول تابستان استخرشان ترک نمی‌شود، برای محافظت از پوست بدن‌شان و جلوگیری از خشکی آن بعد از استخر از لوسیون یا شیر بدن استفاده کنند. شیر بدن «بیلندا» مدل «Polynesia Spa» سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و پوست‌تان را لطیف و شفاف می‌کند.

نمک حمام بیلندا

خیلی وقت‌ها بعد از یک روز سخت کاری، یک دوش آب گرم حسابی سر حال‌مان می‌آورد. در چنین روزهایی استفاده از نمک حمام «بیلندا» مدل « Polynesia Spa» استرس را کاهش می‌دهد. برای استفاده از نمک حمام بیلندا کافی است یک مشت از آن را زیر جریان ملایم آب، در جریان آب قرار دهید. این نکته را فراموش نکنید که هنگام استفاده از نمک حمام Polynesia Spa دمای حمام نباید بیشتر از ۴۰ درجه باشد.

شامپو بدن روغنی دو فاز بیلندا

خیلی از خانم‌ها بعد از حمام پوست بدن‌شان بسیار خشک می‌شود؛ اما دوست ندارند روی پوست‌شان لوسیون یا روغن بمالند. شامپو بدن روغنی «دو فاز بیلندا» مدل «Polynesia» برای این گروه از خانم‌ها انتخاب مناسبی است. شامپو بدن روغنی Polynesia پوست را نرم و لطیف کرده و از خشکی آن بعد از حمام جلوگیری می‌کند.

Download_PDF‌ ‌

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala_1

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه