رددیت وب‌سایت خبری راه می‌اندازد

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وب‌سایت Reddit، منبع بسیاری از خبرگزاری‌ها برای جمع‌آوری مطلب است؛ با این حال، این وب‌سایت خودش پایگاهی خبری راه انداخته. این وب‌سایت جدید که امروز به راه می‌افتد، Upvoted نام دارد و قرار است کامنت‌ها، عکس‌ها، ویدیوها و مطالب خوبی که در Reddit پست می‌شود را جمع‌آوری کند.

وب‌سایت Upvoted قرار است بهترین مطالب سایت Reddit را جمع‌آوری و پست کند.

وب‌سایت Upvoted هم ساختار Reddit را نخواهد داشت. یعنی کاربران نمی‌توانند برای مطالب‌اش نظر بگذارند یا اینکه مثل سایت اصلی، به پست‌ها امتیاز دهند.

وب‌سایت Upvoted توسط تیم ده‌نفره‌ای از نویسندگان اداره می‌شود. این افراد مطالب جالب در Reddit را پیدا و با کسانی که آن‌ها را پست کرده‌اند، مصاحبه می‌کنند. هم‌چنین اطلاعات بیشتر و پس‌زمینه‌ای از مطالب در Upvoted داده خواهد شد. در حال حاضر گشت و گذار در Reddit برای کسانی که با این وب‌سایت آشنا نیستند کار راحتی نیست. با این حال، مطالب بسیار خوبی در این وب‌سایت اجتماعی پست می‌شود که به دلیل حجم بالای مطالب، دیده نمی‌شوند.

تیم Upvoted درباره‌ی سایت‌شان به Wired گفته است: “مطالبی که کاربران ما هر روز تولید می‌کنند، بسیار جالب هستند. متاسفانه به‌جای اینکه به مطالب کاربران ما ارجاع داده شوند، بسیاری از وب‌سایت‌های خبری این مطالب را به اسم خودشان منتشر می‌کنند و حرفی از کاربران نمی‌زنند. معتقدیم که مطالب باید با مرکزیت کاربران ما نقل شوند.”

وب‌سایت Upvoted قرار است روزانه ۲۰ مطلب از Reddit پست کند. با این حال این رقم قرار است به مرور زمان به ۴۰ هم برسد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar طراحی سایت خبری

    وب‌سایت Reddit چند سال پیش باید وارد این حوزه میشد الان دیگه باید خیلی قوی کار کنه تا بتونه موفق بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه