رضوانی قیمت سوپراسپرت بیست‌آلفا را به نصف کاهش داد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت رضوانی که به عنوان سازنده سوپراسپرت‌های هیجان‌انگیز آمریکایی شناخته می‌شود، قیمت مدل بیست آلفا (Beast Alpha) جدید را اعلام کرد. قیمت این سوپر اسپرت از ۹۵ هزار دلار شروع می‌شود و در حالت فول به ۱۰۵ هزار دلار می‌رسد. این اعداد از قیمتی که در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ اعلام شده بود، کم‌تر و نصف مدل قبلی است.

این سوپراسپرت هیجان‌انگیز از یک پیشرانه ۴ سیلندر با حجم ۲.۵ لیتر بهره می‌برد که توانایی تولید قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار را به این سوپراسپرت مغرور می‌دهد. یک جعبه دنده دستی ۶ سرعته بیست آلفا را همراهی می‌کند؛ البته خریدار می‌تواند با پرداخت ۱۵ هزار دلار بیشتر، مدل گیربکس خودکار را تهیه کند.

بنا به ادعای سازنده، برای به حرکت درآوردن این اتومبیل از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت (۶۰ مایل بر ساعت) تنها ۳.۵ ثانیه زمان لازم است. این اتومبیل به تجهیزاتی مثل تهویه هوای مطبوع، شیشه‌های برقی و اینفوتینمنت مجهز شده است. اینفوتینمنت (Infotainment) سیستم مالتی‌مدیا اتومبیل است که صاحبان گوشی آیفون و اندرویدی می‌توانند به آن متصل شوند و از قابلیت‌های متنوعی بهره ببرند. این خودرو گارانتی نامحدود ۲ ساله دارد. علاقمندان می‌توانند با ثبت سفارش، وجهی معادل ۱۰۰۰ دلار را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند.

منبع: MotorAuthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar کاوه شمالی

    این اتومبیل ایرانی تبار جدا ظاهری خیره کننده دارد و از ظاهر تکراری سوپراسپرتها فاصله گرفته! اگر در یک فیلمی مثل آیرون من به کارگرفته شود قطعا موفق خواهد شد

  2. Avatar ///mahdispd

    با اینکه اعداد و ارقام موتورش کمه ولی شتابش عالیه
    پرایدم ۴سیلندره:))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه