تخفیف‌ها و جایزه‌های فوق‌العاده در «روز فروشندگان دیجی‌کالا»

۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
روز فروشندگان دیجی کالا

دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه روز ویژه‌ی فروشندگان دیجی‌کالاست. در این روز یک جشنواره‌ی ۲۴ ساعته با تخفیف‌های ویژه و جایزه‌های هیجان‌انگیز برگزار می‌شود که هدف آن معرفی فروشندگان دیجی‌کالاست.

مرکز فروشندگان دیجی‌کالا از سال گذشته فعالیتش را شروع کرده تا تنوع محصولات دیجی‌کالا و رضایت مشتریان را بالا ببرد. حالا بعد از یک سال بیش از ۴۰۰ فروشنده عضو دیجی‌کالا شده‌اند و بیشتر از نصف کالاهای موجود در دیجی‌کالا را فروشندگان تأمین می‌کنند.

دیجی‌کالا در این جشنواره یک روز تمام ویترین خود را به کالاهای فروشندگان اختصاص می‌دهد تا شما را با فروشندگان برتر آشنا کند.

در «روز فروشندگان» دیجی‌کالا چه خبر است؟

روز ویژه‌ی فروشندگان دیجی‌کالا از ساعت ۱۲ شب یکشنبه (بامداد دوشنبه) آغاز می‌شود و تا ۱۲ شب دوشنبه ادامه دارد. معرفی فروشندگان برتر، فروش ویژه با تخفیف‌های فوق‌العاده و جایزه‌های به‌یادماندنی برنامه‌ی دیجی‌کالا برای این روز به‌خصوص است.

۲۴ ساعت، ۲۴ فروشنده، ۲۴ جایزه هیجان‌انگیز

فکر سفر هستید؟ هوای دلپذیر مالزی را ترجیح می‌دهید یا کافه‌های گرم استانبول؟ شاید هم سفر به جام جهانی روسیه بتواند بهترین گزینه‌ برای یک سفر فراموش نشدنی باشد. آیفون x، گلکسی S8، دوربین کانن، ایکس باکس وان، PS4 و سکه تمام بهار آزادی در کنار سفرهای خارجی هیجان‌انگیز تنها بخشی از جوایز فوق العاده روز فروشندگان دیجی‌کالا هستند.

برای ورود به جشنواره‌ی «روز فروشندگان» دیجی‌کالا کلیک کنید

در این جشنواره، در قسمت «۲۴ ساعت، ۲۴ فروشنده، ۲۴ جایزه» می‌توانید نام ۲۴ فروشنده برتر دیجی‌کالا، لیست محصولات و نام جایزه‌ی ویژه‌ی آن را ببینید. با هر خرید از محصولات هر فروشنده در قرعه‌کشی جایزه‌ی مربوط به همان فروشنده شرکت می‌کنید.

مراسم قرعه‌کشی جشنواره روز فروشندگان دیجی‌کالا دو هفته بعد از جشنواره انجام می‌شود.

فروشنده‌های خوب، انتخاب‌های خوب‌تر

تخفیف دیجی کالا

بهترین فروشندگان دیجی‌کالا کدامند؟ اگر تاکنون از فروشندگان دیجی‌کالا خرید کرده باشید احتمالا بعد از دریافت سفارشتان با این سؤال که چقدر از خریدتان رضایت داشته‌اید؛ مواجه شده‌اید. در وب‌سایت دیجی‌کالا با کلیک روی نام هر فروشنده می‌توانید امتیازی که مشتریان دیجی‌کالا در خرید محصولات هر فروشنده ثبت کرده‌اند را ببینید.

در این جشنواره، بهترین فروشندگان دیجی‌کالا در صفحه اول سایت معرفی می‌شوند. شما می‌توانید با محصولات آن‌ها آشنا شوید و مطمئن‌تر از همیشه خرید کنید. این فروشندگان از نظر رضایت مشتریان، ارسال به‌موقع کالاها، تنوع محصول و تخفیف‌ها بالاترین امتیاز را داشته‌اند.

۱۵۰ پیشنهاد شگفت‌انگیز در یک روز

در کمپین روز فروشندگان، پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا که همیشه از پرطرفدارترین بخش‌های سایت هستند؛ چندین برابر خواهد بود. از ساعت ۱۲ شب یکشنبه (بامداد دوشنبه) تا ۸ صبح ۳۰ کالا و از ۸ صبح تا ۱۲ شب هر ۴ ساعت ۳۰ کالا با تخفیف‌های استثنایی در قسمت پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا قرار می‌گیرند. تمام این ۱۵۰ پیشنهاد از کالاهای محبوب فروشندگان هستند.

تا ۶۵ درصد تخفیف برای محبوب‌ترین‌ها

دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶ می‌توانید در خرید محصولات فروشندگان از سایت دیجی‌کالا تا ۶۵ درصد تخفیف بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید و برای تهیه وسایل مورد نیازتان به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سر بزنید.

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. فرخ مهدوی

    با من حدود دو هفته پیش تماس گرفته شده که شما برنده هستید ولی بعد از آن هیچ بخشی از دیجی کالا

    جوابگو نیستند

  2. Amir

    ممنون که هیشکی جوابگو نیست.
    از فروشگاه دیجی کالا بعیده…
    لطفا از فروشنده ها زودتر تقاضا کنید قرعه کشی کنند.

  3. امیر

    سلام قرعه کشی کی انجام میشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه