بعد از نویر، حالا رومرو جام جهانی را از دست می‌دهد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرجیو رومرو

بعد از مانویل نویر آلمانی که ممکن است جام جهانی پیش رو را به خاطر مصدومیت شدید که برای او در فصل گذشته پیش آمد از دست دهد، حالا این سرنوشت شوم برای سرجیو رومرو اتفاق افتاده است. اگرچه که سرنوشت نویر به گفته‌ مربی تیم ملی آلمان، یواخیم لو در ۴ ژوئن مشخص می‌گردد.

سرجیو رومرو، دروازه‌بان توانمند تیم ملی آرژانتین و باشگاه منچستر یونایتد، به احتمال زیاد جام جهانی را به خاطر مصدومیت از دست خواهد داد.

به گفته‌ی فدراسیون فوتبال آرژانتین سرجیو رومرو دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در تمرینات آماده‌سازی برای جام جهانی روز گذشته از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدیدی شده است. رومرو توانمندترین دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در سال جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی اولین بازی خود را برای تیم ملی آرژانتین انجام داد. تا کنون در ۸۳ بازی ملی حضور داشته و آمار این بازیکن نسبت به دیگر دروازه‌بانان تیم ملی آرژانتین نشان دهنده توانایی بالای او در امر دروازه‌بانی است.

حتما نمایش او در مقابل تیم ملی ایران در جام جهانی گذشته را به یاد دارید که چگونه در مقابل ضربه بی‌ظیر اشکان دژاگه از خود واکنش نشان داد و نگذاشت دروازه تیمش باز شود. همچنین در طول جام جهانی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و یکی از نقاط قوت تیم ملی آرژانتین در رسیدن به فینال مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود. در بازی‌های باشگاهی با اینکه جایگزین بهترین دروازه‌بان لیگ جزیره بود و تعداد زیادی بازی به او نرسید، اما او در این مدت آمادگی خود را کامل حفظ نموده بود.

حالا این بدشنانسی گریبانگیر تیم ملی آرژانتین شده و در حال حاضر جایگزین او مشخص نشده است. به گفته فدراسیون فوتبال آرژانتین جایگزین او طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد. باتوجه به زمان باقی مانده تا اعلام فهرست نهایی تیم ها آرژانتین این شانس را دارد که با تایید فدراسیون جهانی فوتبال یک بازیکن خارج از لیست اعلام شده را به عنوان جانشین این دروازه بان معرفی کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه