روند ساخت iPhone 7 پیچیده است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به جدیدترین شایعات منتشر شده، روند تولید «آیفون ۷» (iPhone 7) در مقایسه با سایر گوشی‌هایی که اپل تولید کرده، پیچیده‌تر است.

دو شرکت Foxconn و Pegatron برای تولید آیفون ۷، افراد بیشتری استخدام کرده‌اند.

در چند وقت گذشته شایعات زیادی درباره‌ی آیفون جدید شرکت اپل منتشر شده است. شایعات می‌گویند که ظاهر این محصول تفاوتی با مدل‌های قبلی ندارد و همین موضوع باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است؛ اما در خبرهای جدید گفته شده که روند ساخت آیفون ۷ پیچیده‌تر از گوشی‌های قبلی است. براساس گزارشی که در سایت CNBC قرار گرفته، روند تولید آیفون جدید آنقدر پیچیده بوده که شرکت‌های تامین کننده‌ی قطعات این تلفن همراه از چند سال پیش مشغول ساخت آن‌ها بوده‌اند.

در این گزارش گفته شده که شرکت‌های Foxconn و Pegatron در حال ساخت آیفون ۷ هستند و به احتمال زیاد سه مدل از آیفون جدید خواهند ساخت. شرکت Foxconn برای تولید گوشی جدید اپل افراد بیشتری را استخدام کرده که سن بیشتر آن‌ها بین ۱۸ تا ۴۰ سال است. حتی Economic Daily هم گزارش داده که شرکت Pegatron افراد بیشتری را استخدام کرده تا روند ساخت آیفون جدید سریع‌تر شود.

تا این لحظه شایعات گفته‌اند که آیفون ۷ از نظر ظاهری به آیفون ۶s شبیه خواهد بود؛ اما ویژگی‌های جدید به آن اضافه شده که از بین آن‌ها می‌توان به دوربین دوتایی و حذف خروجی ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد.

‌‌‌‌

منبع: BGR

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar Arash

    تا حالا ویدونستید که چیپست های اپل رو سامسونگ می سازه؟

  2. Avatar مهدی

    Only Nokia اون موقع که نوکیا گوشی های شاخ میساخت سامسونگ و ال جی یخچال دو قلو میساختند الان هم دوباره نوکیا بر میگردد خبر رو شنیدید؟تا ۴سال دیگه یا کمتر معلوم میشه کی به کیه دادا????

  3. Avatar مهدی

    پس سنسور اثر انگشت و بدنه تمام فلزی زیبا فقط دوتا از نو آوری اپل بود اون موقع سامسونگ پلاستیک میداد دست مردم اونم چه پلاستیکی لاستیکی بود s4 ,s3 کجا آیفون ۵ و ۵sکجا اصلا ۵cهم از پلاستیک فروش معروف ما(سامسونگ)خیلی با کیفیت تر بود الان هم که تو تست زربه با یک بار افتادن از سمت صفحه نمایش سامسونگ ترکید و صفحه نمایشش به … رفت سامسونگ دزده من خودم لومیا دارم اما داداشم یکی S5یکی آیفون ۶داره آدم باید وجدانی حرف بزنه

    1. Avatar Ali S

      همون سامسونگ پلاستیک فروش به صد تا اپل تیتانیوم فروش می ارزه که با دست خم میشه…
      و جالب اینجاست که بعضیا فکر میکنن سنسور اثر انگشت رو اپل اختراع کرده!!! و خنده دار تر از اون که بعضیا فکر میکنن بدنه فلزی ساخت اپل بوده خخخخ
      آدم باید وجدانی حرف بزنه پس یکم قبل از حرف زدن تحقیق کنید!! سامسونگ دزده یا اپل که روزی ۵ تا باگ تو سیستم عاملش پیدا میشه یا کلا میترکه!

  4. Avatar علی جوادی

    حذف جک ۳.۵ میلیمتری و دوربین دوتایی این گوشی واقعا مراحل پیچیده ای رو طلب میکنه!!!شرکت اپل دیگه نوآوری نداره و همش جو سازی میکنه

    1. Avatar ماه

      تحت هیچ شرایطی و به هیچ عنوان کسی شما رو مجبور نکرده از محصولات اپل استفاده کنی.

      1. Avatar افشین

        شما از سهام داران شرکت اپل هستید؟
        اپل زمان استیو جابز با اپلی که در دستان تیم کوک هست قابل مقایسه نیست، چه نو آوری داشته آیفون ها و مک و آیپد های بعد از استیو جابز؟
        بله اپل هنوز هم محصولات بسیار خوبی داره ولی نو آوری سابق رو اصلا

      2. Avatar مرتضی

        ایشون سهام دار اپل نیستند فقط یه حرف منطقی زدن

        ولی ظاهرا جناب علی جوادی از سهام داران بزرگ سامسونگ هستن !! 😀 😀

      3. Avatar علی جوادی

        اولا دوست عزیز من واقعیت رو میگم.دوما من طرفدار برندی هستم که به مشتری بها میده و ازش میپرسه چی میخوای.سوما اپل چیزی براش نمونده که بخوام من خرابش کنم.
        دوست عزیز مهدی که با خبر برگشتن نوکیا خیلی هیجان زده شدن در جریان باشن;زمانی که نوکیا گوشی تحویل مردم میداد;مشتری اصلی اون فقط مردم ایران بودن و در جهان حرفی برای گفتن نداشت.اگه هم یکم تحقیق کنن متوجه میشن که سابقه ی سامسونگ و نوکیا در ساختن گوشی با هم فرقی نداره.نوکیا از روز اول هم حرفی برای گفتن نداشت
        آقای نور دوست عزیز با تشکر از شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه