ساعت هوشمند اوپو سه روز دیگر معرفی خواهد شد!

۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ساعت هوشمند اوپو

شرکت اوپو روز گذشته تایید کرد در تاریخ ۶ مارس سال جاری (۱۶ اسفند، ۳ روز دیگر)، از ساعت هوشمند جدید خود با قابلیت‌های متنوع و کاربردی رونمایی خواهد کرد.

پیش از این می‌دانسیتم اوپو قصد دارد گوشی سری Find X2 را در تاریخ ۶ مارس رونمایی کند اما ظاهرا گوشی تنها بخشی از این ماجراست و در تاریخ اعلام شده شاهد رونمایی از ساعت هوشمند این شرکت نیز خواهیم بود. این ساعت هوشمند که مبتنی بر سیستم عامل Wear OS گوگل است، از نظر ظاهری کمی شبیه به اپل واچ طراحی شده!

ساعت هوشمند اوپو

بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند اوپو را در تصویر رندر رسمی ببینید

از آن‌ جایی که قرار نیست با رونمایی ناگهانی این ساعت غافلگیر شویم و از وجود قطعی آن‌ها مطلعیم، اوپو تصمیم گرفت دو رنگ مشکی و طلایی از این ساعت را نیز به نمایش بگذارد. البته قبلا جزئیاتی از این ساعت‌ها دیده بودیم اما این تیزر رسمی دقیقا آنچه را که باید منتظرش باشیم را به نمایش گذاشته‌اند.

اینطور که از این تیزر می‌فهمیم، ساعت‌ هوشمند اوپو قادر است به اسپیکرهایی برای مکالمه نیز مجهز شود. در تصویر بالا می‌توانید به وضوح آیکون بلندگو را حین دریافت تماس مشاهده کنید. علاوه بر این‌ها، اوپو تیزر دیگری منتشر کرد که می‌توانیم به کمک آن از مشخصات نمایشگر این ساعت مطلع شویم. طبق تصاویر، ساعت هوشمند اوپو به یک نمایشگر ۱.۹۱ اینچی با گوشه‌های خمیده مجهز خواهد شد که چگالی آن به ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد. همچنین نمایشگر این ساعت می‌تواند ۱۰۰ درصد از گاموت رنگ DCI-P3 را پوشش دهد!

ساعت هوشمند اوپو
ساعت هوشمند اوپو
ساعت هوشمند اوپو

یکی از تفاوت‌های عمده این ساعت با اپل واچ، بهره‌مندی از دو دکمه در کناره‌ها به جای یک بزل چرخان است. این ساعت همچنین قابلیت تماس از طریق خطوط مخابراتی اصلی کشور چین را داراست اما مادامی که از سیم‌کارد پشتیبانی می‌کند این قابلیت باید به صورت جهانی باشد تا تمام کاربران بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: تمام آنچه که درباره ساعت هوشمند اپل واچ ۶ می‌دانیم!

هنوز این خبر تایید نشده اما به نظر می‌رسد ساعت هوشمند اوپو قابلیت ECG را نیز در خود جای داده؛ قابلیت جذابی که هم امکان دریافت نوار قلب را به کاربر می‌دهد و هم قابلیت تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی را دارد! برایان شن، نائب رئیس شرکت اوپو در مصاحبه‌ای اعلام کرد این ساعت برای کمک به کاربران طراحی شده و نه صرفا به این خاطر که یک گجت زیبا و لوکس باشد و دقیقا به همین خاطر این شرکت ترجیح داد از طراحی مربعی شکل به جای دایره استفاده کند!

ساعت هوشمند اوپو تا آخر این هفته معرفی می‌شود و می‌توانیم در مراسم رونمایی از آن که احتمالا به صورت آنلاین برگزار می‌شود از تمام جزئیاتی که فعلا در حد یک شایعه هستند به صورت قطعی مطلع شویم.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه