شب کهکشانی سامسونگ در تهران؛ رونمایی از گلکسی اس ۸

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

پرچم‌دار جدید سامسونگ روز ۹ فروردین ماه به شکل رسمی معرفی شد و از تاریخ ۱ اردیبهشت ماه هم در کشورهای مختلف عرضه شد. حالا پای گوشی جدید این شرکت کره‌ای به ایران رسیده است. سامسونگ امشب جدیدترین عضو خانواده‌ گلکسی S را در برج میلاد تهران رونمایی کرد. گلکسی اس ۸ جدیدترین محصول کهکشانی سامسونگ به حساب می‌آید که با ویژگی‌های جدید و منحصر به فرد خودش خیلی‌ها را مجذوب خودش کرده است.

سامسونگ گلکسی S8 را با تغییرات فراوانی نسبت به گوشی‌ سال گذشته راهی بازار کرد و نشان داد که می‌تواند محصولی جذاب برای مخاطب را راهی بازار کند. پرچم‌دار امسال این شرکت در دو مدل راهی بازار شده است. نکته جالب درباره هر دو گوشی این است که هیچ کدام آن‌ها صفحه نمایش مسطح ندارند و هر دو با صفحه نمایش خمیده در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. البته سامسونگ بدون اینکه گوشی‌های بزرگ‌تری راهی بازار کند، اندازه صفحه نمایش را افزایش داده است. این شرکت با حذف دکمه‌ خانه از روی گوشی‌های جدید خودش توانسته صفحه نمایش بزرگ‌تری را پیش روی کاربران قرار دهد. حذف دکمه خانه باعث شده که سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت گوشی منتقل شود و دکمه خانه هم به زیر صفحه نمایش برود.

گلکسی اس ۸ به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی AMOLED با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل مجهز شده که یک لایه محافظه Gorilla Glass 5 از آن محافظت می‌کند. مدل گلکسی اس ۸ پلاس هم به یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با همان کیفیت مجهز شده است. صفحه نمایش بسیار باکیفیتی که از تکنولوژی HDR هم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویر بسیار با کیفیتی را پیش روی‌تان قرار دهد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند می‌توانیم به ضد آب بودن آن اشاره کنیم. گلکسی S8 از گواهی IP68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. پرچم‌دارهای جدید سامسونگ که در ایران راهی بازار می‌شوند به تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G71 را در خودش قرار داده است. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این محصول در نظر گرفته شده و می‌توانید میزان حافظه داخلی را با کارت حافظه ارتقا دهید. این گوشی از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند.دوربین گلکسی اس ۸ هم می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند. یک دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 روی این گوشی قرار گرفته که به فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکی تصاویر و فلش LED مجهز ده است. این دوربین توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را هم دارد. دوربین جلوی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 است که فوکوس خودکار هم دارد.

 

 

از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌توانیم به سنسور تشخیص اثر انگشت و سنسور تشخیص عنبیه چشم اشاره کنیم. این سنسورها باعث شده‌اند که امنیت گوشی بیش از پیش افزایش پیدا کند. سامسونگ روی مدل معمولی یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و روی مدل پلاس یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است.

گوشی گلکسی اس ۸ چند وقت پیش در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا هم قرار گرفت که با استقبال کاربران مواجه شد. کاربران می‌توانستند این گوشی را با قیمتی فوق‌العاده و هدایای نفیس پیش خرید کنند.

حالا این گوشی بسیار زیبا و دوست داشتنی در تهران رونمایی شد و از مدتی دیگر هم شاهد عرضه آن خواهیم بود.

 

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی اس ۸

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس

همه‌چیز درباره‌ی سامسونگ گلکسی اس ۸

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی اس ۸ مقایسه سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی اس ۷ اج
بررسی سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar Ali

    لطفا یک زمان رو بگید توى سایت زمان ارسال نه اردیبهشت . هنوز عوض نشده.

  2. Avatar hamedevil4

    اولین گوشی با بلوتوت ۵ معرفی شد سونی xz premium هست
    در ضمن لطفا مشکلات سامسونگ S8 که گذارش شده بگین
    مثل
    مشکل شارژ وایرلس
    مشکل فکوس دوربین
    هنگ و عمل نکردن دکمه ها ریست

  3. Avatar دُن پائولو

    زودی بیا ک دلم سی تو هلاکه

  4. Avatar Ali

    پس گوشى پیش خرید شده ما از دیجی کالا رو چرا نمیدن؟ :/

  5. Avatar امیرحسین (c9he)

    خب منتظرم دوباره موجود شه رنگ MIDNIGHT BLACK
    فقط کاش دیجی کالا یه ویدیو از دو گوشی میگرفت و سایزشو با گوشی های دیگه مقایسه میکرد چون واقعا گیج شدم کدوم نسخه (پلاس یا معمولی) رو تهیه کنم

  6. Avatar محمد

    خوشبحال هر کی خرید ….

  7. Avatar سپهر

    گوشی ما کی به دستمون میرسه !

    1. Avatar masoud

      معلوم نیست والا. هرچی زنگ به دیجی می زنیم پاسخ درستی نمیدن. جالبه تمام شرکت های گارانتی سامسونگ ، مثل سامتل و ماکروتل و هماهنگ زنگ زدم گفتن ما گوشی های پیش فروش رو تحویل مشتری هامون دادیم ولی دیجی خبری نیست.

  8. Avatar پویا

    تغییرات زیاد…

  9. Avatar frzn

    ???? داره میاد کهکشانی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه