[رپورتاژ آگهی] آریا زمان؛ خانه امنِ زمان

۱۲ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه

شرکت خصوصی آریا زمان از سال ۱۳۹۴ تا اکنون به کار واردات ساعت‌های لوکس و روزمره مشغول بوده‌ است و امروز پس از گذر سال‌ها فعالیت، عبور از گردنه‌های سهمگین و تکیه بر نیروهای مجرب بیش از ۱۶ برند معتبر ساعت را در ایران نمایندگی می‌کند.

اما تمرکز بر سازماندهی و مدیریت فروش در سطوح کلان، بازار آریا زمان را از سیر تحول سلیقه و ذائقه خریداران و شیفتگان ساعت هرگز دور نگه نداشت. چرا که این شرکت در سایه‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای خانه ساعت در سراسر کشور مخاطبانش را  همراهی می‌کند و می‌کوشد انتظار آنان از ساعت‌های لوکس و مقرون به صرفه را بر آورده سازد.

شرکت آریا زمان ۱۶ برند معتبر و اصیل ساعت را در ایران نمایندگی می‌کند. این برندها عبارتند از:

رویال لندن Royal London

رویال لندن، این برند خوش‌نام ساعت‌های انگلیسی، در سال ۱۹۹۷ میلادی از فرهنگ هزار پاره‌ای سر بر آورد که یک‌سوی آن اقامتگاه فرهنگ رسمی بریتانیاست و سوی دیگرِ آن در مشت فرهنگ عمومی است؛ از کلاسیک تا پاپ، از خانواده‌ی سلطنتی تا گروه‌ رولینگ استون. برند رویال لندن اما آن‌گونه که از نامش پیداست میوه‌ درخت فرهنگ رسمی به شمار می‌رود.

به تاج سلطنتی رو بسته‌ای که بر پیشانی این شرکت تولیدی نقش بسته است نگاه کنید؛ لوگویی که بیش از پیش از هویت این برند پرده بر می‌دارد؛ رویال لندن همواره توجه بسیاری  از دلِ شرکت بزرگ خصوصی کندر Condor UK بر آمده‌اند و بخش عمده‌ای از بازارهای ساعت و جواهرات سلطنتی را تامین می‌کنند. اما با وجود این هرگز محدود به انگلستان و امپراطوری بریتانیا نبوده‌اند. این برند معتبر در در چهل کشور یا بیش‌تر حضور دارد و فروشِ کالاهای نفیسش را مستقیما نمایندگی می‌کند.

این برند شهرت و تشخصش را از تولید کالاهای با کیفیت و لوکس کلاسیک هدیه دارد. اگر کلاسیک می‌پسندید و کلاسیک می‌پوشید و سعی دارید چهره‌ زن و یا مردی کلاسیک را از خود به نمایش بگذارید، ساعت‌های رویال لندن با آن صفحات براق و شکل‌های جوراجور و موتورهای با کیفیتش سر و وضع شما را همه چیز تمام می‌کنند.

https://www.digikala.com/seller/906/?brand[0]=6450&pageno=1&last_filter=brand&last_value=6450&sortby=4

 

کارل اف بوشرر Carl.F.Buchere

۱۹۸ سال پیش کارل فردریک بوشرر در لوسرن سوئیس در منطقه‌ای خوش آب و هوا اولین فروشگاه خود را تاسیس کرد و این سرآغاز فعالیت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ساعت‌سازی سوئیس شد. برندی که به نام موسس‌اش بین کلکسیونرها معروف است و از قدیمی‌های صنعت ساعت‌سازی سوئیس به حساب می‌آید.

طراحان بوشرر در ساعت‌سازی و زرگری، موجب پدید آمدن رویکرد خاص شرکت کارل اِف بوشرر در خلق محصولاتی پر دقت و سرشار از ظرافت است؛ ظرافت یک جواهرساز و دقت یک مهندس ساعت‌ساز.

ساعت‌های بوشرر با زمانه خود هماهنگی دارند، راحت، شیک و با شکوه‌اند و از گذشته‌ای درخشان در خلق ساعت‌ها و  ابتکارات در صنعت ساعت‌سازی برخوردارند. ساعت‌های بوشرر یکی از پیشروترین ساعت‌های سوئیسی هستند و همواره پیچیدگی‌ها و ساختارهای با معنا و ابتکارهای عملی و نوآورانه را سرلوحه تولیدات خود قرار می‌دهند.

 

فندی Fendi

فندی، یک خانه مد ایتالیایی، و یکی از برندهای معتبر پوشاک و فشن است. این شرکت که به کیف‌های دستی «باگت»اش معروف است، در سال ۱۹۱۸ میلادی تاسیس شد. فندی در ابتدا به عنوان یک فروشگاه پوشاک خز و چرم فعالیت می‌کرد و در ادامه خط تولیدش را به تولید محصولاتی همچون ساعت گسترش داد.

ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت فندی همه سلیقه‌ها از جمله رسمی‌پوشان را مجاب می‌کند. ساعت‌های فندی طراحی ایتالیا و با موتورهای کوارتز سوییس کار می‌کنند. جواهرات با ارزشی که در هر یک از ساعت‌هایشان می‌درخشند، از آن‌ها ساعت‌هایی گرانقیمت می‌سازد. فندی در ساعت‌های خود نیز حتی مولفه اصلی برندش را فراموش نکرده است؛ چرم‌هایی از پوست مار و تمساح که جلوه‌ای دیگر به این ساعت‌ها داده‌اند.

فندی که حال یک برند معتبر چندملیتی به شمار می‌آید در طراحی محصولات گوناگونش هنوز پیشتاز صنعت فشن و مد است و خواهران فندی در این عرصه بی‌رقیب به جلو حرکت می‌کنند.

کندال L.Kendall

برند کندال یکی از خاص ترین برند های بازار ساعت است. برندی قدیمی و با اصالت که تمامی ساعت های آن در سوئیس تولید می شوند. نکته ای که این برند لوکس را خاص تر می کند، دست ساز بودن و لیمیتد بودن ساعت ها است. موتور ساعت ها، طراحی شده توسط خود کندال است و در هیچ ساعت دیگری استفاده نشده است. موتوری خاص، پیچیده، قدرتمند و بادقتی بسیار بالا.

اگنر Aigner

اگنر برندی اصیل، نو آور و در تلاش برای ایجاد بهترین هارمونی و تعادل بین سلیقه کلاسیک و مدرن است. این برند متولد آلمان است. اگنر در سه لغت اصالت، نو آوری و تمایل به روز بودن خلاصه می‌شود. ساعت‌های این برند آلمانی ساخت سوئیس، دارای موتور Quartz و با بندهای چرمی، رابر و استیل ضد خش و صفحه هایی از جنس صدفی و دارای ۲۴ ماه وارانتی بین المللی می باشد. اگنر علاوه بر ساعت دارای محصولات چرمی ( از قبیل کیف دستی و لوازم جانبی چرمی) لباس مردانه و زنانه فشن، زیور آلات، عطر، جواهرات، عینک و نوشت افزار می باشد. اگنر در طی سالیان فعالیت خود برای طراحی‌های خود از شهرهای ایتالیا الهام گرفته است و شعار آن ” برندی آلمانی با روحی ایتالیایی ” است. این برند در ۴۰ کشور دنیا فعالیت دارد که دارای ۱۳۵ شعبه و ۴۰۰ نقطه فروش می باشد. اگنر سعی دارد تا تمامی کالکشن‌های این برند جریان لوکس بودن را در تمامی روزهای زندگی مشتریانش ایجاد کند. با خرید برند اگنر ” لوکس بودن را بر روی مچ دست خود تجربه کنید.

اسکادا Escada

اسکادا توسط زوجی آلمانی، مارگارت و ولفمن لی، در سال ١٩٧٨به دنیا عرضه شد و توانست با کیفیت بی نظیر، طراحی متفاوت به همراه تلفیق خاص رنگ‌ها و نقش ها دنیای جدیدی از پوشاک خانم‌ها را پیش روی ما قرار دهد.

کُین‌واچ Coinwatch

کُین‌واچ تنها یک برند بین‌المللی ساعت‌های لوکس نیست، کُین‌واچ یک فلسفه است. طراحان شرکت تولیدی کُین‌واچ، از ۱۹۸۴ میلادی تا به امروز، سال‌هاست که سکه‌های با ارزش تاریخی را دستمایه ساخت محصولات‌شان قرار می‌دهن

طرح سکه‌ ساعت‌های کوین‌واچ در هویت این برند ریشه دارد و رفته رفته به نماد برجسته‌ این شرکت استرالیایی نیز راه یافته است.

طراحان کوین‌واچ طرح‌های با ارزش سکه‌های تاریخی را با صفحات ساعت‌ها در هم می‌آمیزند و کیفیت بصری درخشانی می‌آفرینند که چشم هر هواخواه ساعت‌های لوکس را از زیبایی پر می‌کند. ارزش منحصر به فرد هر سکه یا یادبود تاریخی‌ای که به صفحات کوین‌ واچ جلوه‌ای زیبا می‌بخشد ساعت‌های این برند را از تولیدات برندهای دیگر قیمتی‌تر و خواستنی‌تر می‌کند.

ساعت‌های کُین واچ اعتبارشان را تنها از سکه‌های تاریخی و قیمتی‌شان نمی‌گیرند. کُین‌واچ در کیفیت تولیداتش نیز  پیشتاز است. شرکت ارزشمند کُین کواچ تولیدات یگانه‌اش را به فولاد ضد زنگ ۳۱۶L آبدیده و با کریستال یاقوت آن‌ها را در برابر کوچک‌ترین خراشی تقویت می‌کند و موتورهایش را به محصولات سوییسی مجهز می‌سازد. شما با ساعت‌های کُین‌واچ نه فقط دست‌هایتان را به یکی از زیباترین ساعت‌ها می‌آرایید بلکه با یکی کاربردی‌ترین آن‌ها خودتان را به روز نگه می‌دارید و با عقربه‌های زمان هم‌گام می‌شوید

مرکوری Mercury

مرکوری برندی سوئیسی با ساعت هایی زیبا و مقاوم است. ساعت های مرکوری طوری طراحی شده اند که در هر شرایطی بهترین باشند. این ساعت‌ها نظر کسانی که به دنبال زیبایی شناسی هستند را جلب می‌نماید. در کنار زیبایی ساعت‌های مرکوری بسیار با دوام، با دقت و متفاوت هستند.

تروساردی Trussardi

تروساردی یکی از خلاق‌ترین و پیشرفته‌ترین برندهای ساعت ایتالیایی و همین‌طور یکی از کمپانی‌های مطرح مد و فشن‌ است؛ پویا، خلاق، نوآور، و چابک درست مثل سگ تازی؛ لوگویی که آن‌ها برای ارائه‌ی محصولاتشان برگزیده‌اند.

شرکت تروساردی محدودیت نمی‌شناسد؛ نه در تنوع کالاها و نه در جذب اقشار گوناگون جامعه: با ساعت‌های نفیسش ذهن و روح اقشار جامعه را ناکوک می‌کند و با ساعت‌های اسپرتش دهان اسپرت‌پوش‌ها را آب می اندازد و ساعت‌های چرمی‌اش‌ در دل قند آب می‌کنند.

دوفا Dufa

با بهره گیری از سبک طراحی بَاهَوس (که از معروف‌ترین مراکز آموزشی در دنیاست) و تلفیق آن با سایر خصیصه های دیگر که همگی ماهیت فرهنگ سبک طراحی آلمانی را تشکیل می دهند، فعالیت می کند. دوفا بر آن است تمام توانایی خود را به کار گیرد تا قدرت صنعتی آلمان را در صنعت ساعت سازی به معرض نمایش قرار دهد. مارک تجاری “دوفا” توسط یکی از بهترین تولید کنندگان ساعت، پیش از جنگ جهانی دوم ثبت شده است.ساعت های این برند طراحی هایی ظریف ، کلاسیک و مینیمال دارند.

ارنشا Earnshaw

برند ساعت ارنشا در سال ۱۸۰۵ میلادی زیرنظر یک شرکت بزرگ‌تر دارت‌مورث و در تجلیل از توماس ارنشای بزرگ تاسیس شد و بنا داشت که بخشی دیگر از سلایق خریداران ساعت‌هایش را برآورده کند. ارنشا، همچون برندهای مک‌کیب و اگنر، بر مدار یکی از شخصیت‌های مهم صنعت ساعت‌سازی جهان، توماس ارنشا، می‌چرخد؛ او که یک ساعت‌ساز انگلیسی بود و در امتداد کار جان آرنلد، فرآیند تولید کرونومتر دریایی را ساده‌تر کرد و آن را در دسترس عموم قرار داد.

ظرافت یکی از مشخصه‌های طراحی ساعت‌های ارنشا است؛ به مجموعه چارلز داروین، یکی دیگر از مجموعه‌های ساعت ارنشا، نگاه کنید: این مجموعه که نام یکی از بزرگ‌ترین زیست‌شناسان تمام ادوار تاریخ را با خود یدک می‌کشد، با آن صفحات جذاب و چشم‌گیرش از همه عشاق ساعت‌ها دلبری می‌کند و حرکت عقربه‌ها حول قاب دایره‌مانند و در میان اعداد رومی‌اش هوش از سر می‌پراند. مجموعه داروین در ستایش از چارلز داروین، یکی از اولین مسافران سفر دریایی، نام‌گذاری شد.

مجموعه سر فرانسیس بوفورت، به نام یکی از بزرگ‌ترین دریانوردان انگلیسی، یکی از بهترین و متفاوت‌ترین ساعت‌های برند ارنشا است و در میان هواخواهان این برند جایگاه ویژه‌ای دارد.

نام برند ارنشا با سادگی و در عین حال زیبایی گره خورده است. این برند معتبر بریتانیایی از سلیقه‌های کلاسیک در برابر دنیای ماشینی و پر زرق و برق امروز حمایت می‌کند. طراحان ساعت‌ها ارنشا با طرح‌های با کیفیت و مواد و قطعات پیشرفته ساعت‌هایشان پناهگاهی امن برای مردم ساده‌پسند دنیا محسوب می‌شوند.

جیمز مک‌کیب James McCabe

شرکت جیمز مک‌کیب در سال ۱۷۸۱ توسط یک ساعت‌ساز ایرلندی جوان به همین نام تاسیس شد و در شهر فیلتِ لندن شروع به کار کرد. ساعت‌های دست‌سازِ جیمز مک‌کیب به واسطه طرح‌های لوکس و نئوکلاسیک‌شان در همان سال‌ها میان بزرگانی همچون جرج واشینگتن، نخستین رییس‌جمهور آمریکا، محبوب شد و به شهرت رسید. شرکت ساعت‌سازی مک‌کیب در طول این سال‌ها ۵۰۰۰۰ ساعت مچی ۷۰۰۰ ساعت رو میزی و ۵۰۰ زمان‌سنج دریایی به ارمغان آورده است. تولیدات کهنِ این شرکت معتبر اکنون از چنان قدر و قیمتی برخوردار اند که با بهایی نجومی در حراجی‌ها به فروش می‌رسند.

برند ای وی ایت AVI-8

ای‌وی‌ایت یک برند اسپرت و جذاب است. این برند بر اساس مفهوم خلبانی و پرواز طراحی شده و توسعه پیدا کرده‌است. در طراحی این محصولات از طرح هواپیما‌های جنگی انگلیسی الهام گرفته شده‌ است. این برند تا به امروز توانسته توجه ویژه‌ی دوست‌داران پرواز را به خود جذب کند.

کنت کل Kenneth Cole

کنت کل در اواخردهه ۱۹۵۰ میلادی درنیویورک در یک خانواده متوسط به دنیا آمد. پدرش چارلی کول تولیدکننده نوعی کفش زنانه بود که با توجه به تغییراتی که در مدل‌های کفش به وجود می‌آورد، هربار از استقبال بسیار خوبی بهره‌مند می‌شد. بعد از موفقیت‌های پی در پی و با گذشت زمان، امروز این برندِ موفق در زمینه‌ ساعت‌های مچی به یک برند مطرح امروزی بدل شده است.

گنت Gant

گنت یک برند شناخته‌شده جهانی در زمینه مد و فشن است و دایره تولیداتش ساعت، پوشاک، کفش و تزئینات متنوع دیگر را در بر‌می‌گیرد.  این برند در سال ۱۹۱۴میلادی شروع به کار کرد.

ساعت‌ها اما در مجموعه گنت جایگاه ویژه‌ای دارند؛ این محصولات از هم‌نوایی سنت‌ها و رویاهای پایه‌گذاران و طراحانش به وجود آمده‌اند. تنوع قاب‌های ساعت‌های گنت برای طرفداران نوگرای این برند که در پوشاک‌شان عظمت و زیبایی را جست و جو می‌کنند، یک مکمل درخشان است و استیل‌های ضدزنگش می‌تواند عمر این ساعت‌ها را برای مشتریانش تضمین کند.

شماره‌های سایه‌دار متضاد صفحه که در کنار سه عقربه و  افتتاحیه تاریخی جلوه‌ای خاص به این ساعت‌ها بخشیدند و موتورهای کوارتزش از این ساعت‌ها کیفیتی مثال‌زدنی ساخته‌اند.

تیمبرلند Timberland

تیمبرلند بیش از هر چیز به کفش‌هایش معروف است. این برند معتبر که استراتژی‌اش حول پوشاک صحرایی و بیرونی می‌گردد و سعی دارد به واسطه تولید کالا تجربیات آدمی در فضاهای بیرونی را عمق ببخشد و گسترش دهد، در دهه چهل و پنجاه میلادی و به کوشش ناتان سوارتز، طراح کفش، در بوستون آمریکا پا گرفت.

در ساعت‌های تیمبرلند نیز درست مانند دیگر محصولات این کمپانی کیفیت و کارآمدی کالا مولفه‌ای چشم‌گیر است؛ این ساعت‌ها در برابر تغییرات آب و هوایی و یا هر رویداد غیرمنتظره‌ای مانند سقوط در آب یا باران بی‌موقع مقاومتی بی‌نظیر دارند. بندهای چرمی و غیررسمی‌اش، ترکیب‌بندی رنگی که تنها می‌توانید در فضاهای بیرونی همچون جنگل‌ها و بیابان‌ها و غیره از آن سراغ بگیرید و همین‌طور نمادهایی که تداعی‌گر عناصر بیرونی‌اند، همگی به محصولات تیمبرلند شخصیتی منحصر به فرد بخشیده‌اند.

 

این محتوا جنبه‌ی تبلیغاتی دارد و توسط شرکت آریا زمان تولید شده است. دیجی‌کالا مگ هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت و کیفیت اطلاعات مطرح شده ندارد.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه