ریدلی اسکات برای دنباله‌ی بیگانه، یک سه‌گانه می‌سازد

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم Alien: Covenant که ریدلی اسکات قصد ساخت آن را اعلام کرده بود، اولین قسمت یک سه‌گانه برای دنباله‌ی فیلم بیگانه خواهد بود.

واقعا تعجب کردم وقتی هیچ‌کس نپرسید بیگانه از کجا آمد، چه کسی آن را به وجود آورد و چرا؟

ریدلی اسکات دوست ندارد برای فیلم‌هایش دنباله بسازد، اما این قانون را با فیلم‌های پرومتئوس و «بلید رانر ۲» شکست. به نظر می‌رسد که این کارگردان افسانه‌ای تصمیم گرفته تا می‌تواند فیلم‌های بیگانه بسازد. فیلم Alien: Covenant بر خلاف آنچه انتظار می‌رفت، دومین فیلم در سه‌گانه‌ی پیش‌درآمد بیگانه که با پرومتئوس شروع شد نخواهد بود. درواقع این فیلم آغازگر یک سه‌گانه خواهد بود.

اسکات در یک رویداد مطبوعاتی در سیدنی گفت که “من پرومتئوس را به خاطر ناکامی‌ام در بیگانه ساختم. من فقط یک فیلم ساخته بودم چون اهل ساخت دنباله نیستم. اما واقعا تعجب کردم وقتی هیچ‌کس نپرسید بیگانه از کجا آمد، چه کسی آن را به وجود آورد و چرا؟ سوالاتی بسیار ساده که کسی برای جواب آنها کنجکاو نبود. به خاطر همین ایده‌ی پرومتئوس به ذهنم رسید که به این سوالات پاسخ داده است.”

این نکته را در نظر داشته باشید که اسکات کارگردانی است که به ساخت دنباله اعتقاد ندارد، اما حالا برای چهار فیلم برنامه‌ریزی می‌کند تا اشتباهات دیگر کارگردانان سازنده‌ی دنباله‌ برای بیگانه را اصلاح کند. اسکات قبلا هم به این موضوع اشاره کرده بود و حالا به نظر می‌رسد می‌خواهد کارش را شروع کند. همچنین به این ترتیب، پروژه‌ی متوقف‌شده‌ی فیلم بیگانه‌ی Neill Blomkamp کارگردان «منطقه‌ی ۹» تا اطلاع ثانوی در همین وضعیت باقی خواهد ماند.

ریدلی اسکات می‌گوید Alien: Covenant داستان بسیار پیچیده‌ای خواهد داشت و «نومی راپاس»، بازیگر نقش اصلی پرومتئوس حضور کمرنگی در فیلم خواهد داشت. اما «مایکل فاسبندر» در قالب یک نقش کلیدی باز خواهد گشت. قرار است فیلم‌برداری آن از خرداد ماه در استرالیا شروع شود. علیرغم اینکه پرومتئوس واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت، اما شاید سه‌گانه‌ی جدید مورد استقبال قرار گیرد. چون در فضای امروزی سینما فیلم‌های علمی تخیلی طرف‌داران زیادی دارند.

منبع: THR

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. mostafa

    ببخشید من یه دونه بلید رانر ندیدم دومی دیگه کدومه اگه میشه لینک IMDB بذارید. ممنونم
    http://www.imdb.com/title/tt0083658/ratings

    1. ظاهرا تولید قسمت دوم بلید رانر از سال بعد شروع میشه. هالیوود ریپوتر چند ماه پیش یک خبر منتشر کرده بود و گفته بود که ریدلی اسکات قراره تهیه‌کننده‌ی بلید رانر ۲ باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه