فندک صد دلاری زیپو به مناسبت پنجاهمین سالگرد فرود انسان بر ماه

۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
زیپو

تنها چند ماه دیگر به پنجاهمین سالگرد قدم گذاشتن اولین انسان بر سطح ماه باقی مانده است. لحظه‌ای که نیل آرمسترانگ در مقابل چشم میلیون‌ها بیننده‌ی تلویزیونی سطح ماه را لمس کرد و جمله‌ی تاریخی خود را بر زبان آورد. رویدادی که جهان را شگفت‌زده کرد و اکنون یادبودهای فراوانی برای پنجاهمین سالگرد آن در نظر گرفته شده است. شرکت زیپو نیز از قافله عقب نماند و فندکی اختصاصی را به این مناسبت طراحی کرد.

تنها ۱۴ هزار عدد از این فندک کلکسیونی تولید شده است. طرح روی این فندک فضانوردی را نشان می‌دهد که زمین را در حالی که از افق ماه طلوع می‌کند در آغوش گرفته است. در پشت فندک نیز شماره‌ی سریال، پرچم آمریکا و تاریخ فرود اولین انسان بر سطح ماه حک شده است.

زیپو

طرح پشت و روی فندک جدید زیپو که به مناسبت پنجاهمین سالگرد فرود انسان بر ماه طراحی شده است.

هنرمندان شرکت زیپو تصویر سطح ماه را با جدیدترین تکنیک این شرکت رندر گرفته‌اند. این تکنیک که «پرینت بافت» نام دارد کیفیتی چندبعدی به این اثر داده است.

فندک جدید شرکت زیپو در یک جعبه‌ که با تصویری جذاب از ماه تزیین شده عرضه می‌شود. قیمت این فندک نیز صد دلار اعلام شده است.

زیپو

جعبه‌ی فندک جدید زیپو که به مناسبت پنجاهمین سالگرد فرود انسان بر ماه طراحی شده است.

زیپو از همان آغاز عصر فضا فندک‌هایی با طرح‌های مرتبط با ناسا و دیگر شرکت‌های صنعت هوا فضا تولید می‌کرد. اولین فندک یادبود ماموریت آپولو ۱۱ در این شرکت در همان سال ۱۹۶۹ و با طرحی از دو فضانورد و یک ماه‌نشین به بازار عرضه شد. در همان سال زیپو فندک‌هایی را با تصاویر نیل آرمسترانگ، باز آلدرین و مایکل کالینز، سه فضانورد حاضر در ماموریت آپولو ۱۱، طراحی کرد.

در سال‌های اخیر نیز این برند مطرح همان فندک طراحی شده در سال ۱۹۶۹ را دوباره به بازار عرضه کرد و در مناسبت‌های مختلف طراحی‌های جدیدی را نیز روانه‌ی بازار کرد. در سال ۲۰۰۹ نیز زیپو فندکی به مناسبت چهلمین سالگرد فرود انسان بر ماه طراحی کرد.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه