مراحل ساخت Shadow of the Tomb Raider به پایان رسید

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی Shadow of the Tomb Raider

دیروز استودیوی بازی‌سازی Eidos Montreal اعلام کرد مراحل ساخت بازی «سایه توم ریدر» (Shadow of the Tomb Raider) به پایان رسیده است یا به اصطلاح بازی «گلد» (Gold) شده است. این بدین معنا است که کار ساخت محتوای بازی به اتمام رسیده و تنها مراحل انتشار و عرضه آن باقی ما‌نده. احتمالا استودیوی سازنده تا روز عرضه بازی شدیدا مشغول برطرف کردن مشکلات و باگ‌ها خواهند بود. طبق گفته این تیم، بسیاری از این دست مشکلات با آپدیت روز اول حل خواهند شد؛ چیزی که امروزه به یک امر طبیعی در صنعت بازی تبدیل شده است.

Shadow of the Tomb Raider پتانسیل این را دارد که به دشوارترین نسخه این سری تبدیل شود.

در خبری دیگر از بازی Shadow of the Tomb Raider باید گفت که روز گذشته یک تریلر گیم‌پلی ۱۰ دقیقه‌ای هم از بازی منتشر شد که در ادامه آن را برای‌تان قرار داده‌ایم. این تریلر بیشتر روی ماموریت‌های فرعی، مقبره‌ها و منطقه «پایتیتی» (Paititi) تمرکز کرده؛ منطقه‌ای که به عنوان یک هاب (Hub) در بازی شناخته می‌شود و در آنجا می‌توانید ماموریت‌ها را دریافت کنید یا به خرید و فروش اجناس بپردازید.

با توجه به تریلر زیر، می‌توان گفت که سازندگان به خوبی توانسته‌اند تا از بودجه ۷۵ میلیون دلاری بازی نهایت بهره را ببرند. همانطور که بالاتر گفته شد، شهر Paititi یکی از مناطق و مقرهای اصلی شما در طول بازی است که قادر هستید در آن توانایی‌های جدیدی را بخرید یا با دادن آیتم‌هایی که در محیط یا مقبره‌ها پیدا کرده‌اید، لباس، اسلحه یا سایر وسایل را خریداری کنید.

روند بازی Shadow of the Tomb Raider

یکی دیگر از تغییرات این نسخه، درجه سختی آن است. طبق گفته‌ها، Shadow of the Tomb Raider پتانسیل این را دارد که به سخت‌ترین بازی در این سری تبدیل شود! البته ناگفته نماند که این موضوع به بازی‌کننده‌ها هم بستگی دارد. سازندگان برای اینکه بتوانند تجربه لذت‌بخشی را به بازیکنان ارائه دهند، تغییراتی در درجه‌سختی به وجود آورده‌اند. این تغییر شامل این است که این بار سه قسمت مبارزات، پازل‌ها و گشت و گذار در محیط هر کدامشان یک درجه‌سختی مستقل دارند و برای هر کدام از آن‌ها می‌توانید بین سه گزینه «آسان»، «متوسط» و «سخت» یکی را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر درجه‌سختی آسان را برای بخش پازل‌ها و معماها انتخاب کنید، سیستم بازی در این راه سرنخ‌های برای حل کردن آن‌ها به شما می‌دهد و یا بالعکس.

Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ برای PC، PS4 و Xbox One روانه بازار خواهد شد.

منبع: DualShockers

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar کاظم

    سلام به نظر من خیلی از عملکردهاش کپی هورایزن هست. محیط همون محیطه حتی پرش ها طرز راه رفتن و پرش از ارتفاع. در کل قابل تحسینه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه