سازنده‌ی بایوشاک ۲ یک بازی ترسناک چند نفره می‌سازد

۱۴ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Question رسما از جدیدترین ساخته‌ی خود به اسم The Blackout Club رونمایی کرده است. این استودیوی بازی‌سازی توسط کارگردان و نویسنده‌ی بایوشاک ۲ و برنامه نویس اصلی بازی «سرافکنده» یا همان Dishonored تاسیس شده است.

The Blackout Club یک بازی ترسناک چند نفره است و عرضه‌ی آن برای اوایل سال ۲۰۱۹ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی برنامه ریزی شده است.

The Blackout Club یک بازی ترسناک چند نفره است و عرضه‌ی آن برای اوایل سال ۲۰۱۹ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی برنامه ریزی شده است.

قصه‌ی بازی The Blackout Club از این قرار است: «گروهی از افراد از یک بیهوشی بیدار می‌شوند و از کارهایی که انجام داده‌اند خبر ندارند. یکی از دوستان این گروه اخیرا ناپدید شده است و آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا برای پیدا کردن دوست خود به دنبال او راه بیافتند. این نوجوانان در نهایت تونلی پر پیچ و خم پیدا می‌کنند که به یک دنیای عجیب و غریب در زیر شهر آن‌ها می‌رسد.»

روند بازی به این صورت توصیف شده است:

«چهار بازی‌کننده با همدیگر سعی می‌کنند تا در دنیایی که به صورت اتفاقی ساخته و با آیتم‌های مختلف پر می‌شود، زنده بمانند و در عین حال از این دنیا فیلم بگیرند. دشمنان مختلف، آیتم‌ها و اهداف به صورت اتفاقی ساخته می‌شوند و در دنیای بازی قرار می‌گیرند. هر بار که بازی‌کننده‌ها پای آن می‌نشینند با ماجراجویی تازه‌ای روبرو می‌شوند.»

می‌توان قبل از هر بار بازی کردن، آیتم‌های مختلفی انتخاب کرد. شخصیت‌های مختلفی هم در بازی وحود دارند که هر کدام قدرت خاص خود را دارند. بازی‌کننده‌ها باید قدرت‌های خود را به خوبی و با در نظر داشتن قدرت دوستان خود انتخاب کنند و با همدیگر در مراحل حرکت کنند.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویری از بازی The Blackout Club ببینید.

منبع: Gematsu


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه