ساعت هوشمند سامسونگ نمایشگر را روی دست شما بازمی‌تاباند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تکنولوژی پرطرفدار ساعت‌های هوشمند باعث رقابت برندهای مختلف شده. هربار یکی از برندها با رو کردن قابلیتی سعی دارد گوی سبقت را از دیگری برباید. این بار سامسونگ پتنت یا حق اختراع تکنولوژی ساعت هوشمندی را به نام خود کرده است که تصویر ساعت را روی ساعد یا دست کسی که ساعت را به دست می‌بندد منعکس می‌کند.

این تکنولوژی همان تکنولوژی نمایشگرهای بالای سر مثل هدست‌‌های واقعیت مجازی (VR) یا واقعیت افزوده (AR) است، که می‌تواند تصویر را روی سطوح اطراف مثلا دیوار، بیفکند. همان‌طور که در عکس مشاهده می‌کنید، طرح اولیه این اختراع، ساعت هوشمندی را نشان می‌دهد که یک صفحه شماره‌گیر (Dial Pad)، هشدار (Notifications)، گزینه‌های منو و همین‌طور روی پشت دست شخصی که آن را پوشیده یک صفحه با نوشته دارد. تصاویر کاربر را در حال تعامل با صفحه‌ای که بیرون از ساعت هوشمند است، نشان می‌دهد.

با این وجود، این تکنولوژی تنها در حد یک حق اختراع است و هیچ قطعیتی درباره‌ی این که سامسونگ حتما این تکنولوژی را توسعه می‌دهد موجود نیست. البته همه‌ی ما دوست داریم این تکنولوژی به مراحل توسعه برسد و روزی یک ساعت هوشمند با امکان نمایش صفحه روی پشت دست در اختیار ما قرار گیرد.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی جوادی

    اگه سامسونگ ثبت اختراع کرده مطمئن باشین عملیش میکنه…طبق گزارشی که دی جی کالای عزیز هم زحمتشو کشیدن;سامسونگ برترین کمپانی سازنده س که تا الان تقریبا تمام طرح های مفهومیشو به واقعیت تبدیل کرده…زنده باد سامسونگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه