سامانه‌ی تبلیغاتی اپل با توجه به بودجه‌ی افراد تبلیغ نشان‌شان می‌دهد

۲۹ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل چند روز پیش سیستم جدیدی از تبلیغات را ثبت کرد که با توجه به قدرت خرید مخاطبان، به آن‌ها تبلیغ نشان می‌دهد.

اپل سیستم تبلیغاتی جدید را ثبت کرده است که اول حساب بانکی افراد را چک می‌کند، سپس با توجه به مقدار بودجه‌ی آن‌ها محصولاتی مختص‌شان نشان می‌دهد

اپل سیستم تبلیغاتی که ثبت کرده را اینگونه توضیح داده است: “مزیت این سیستم تبلیغات هدف‌مند این است که تنها تبلیغات محصولات و خدماتی که مخاطبان توانایی خریدشان را دارند به آن‌ها نمایش داده می‌شود.”

به زبان ساده، این سیستم روی موبایل‌تان نصب می‌شود، وضعیت حساب‌ها یا کارت‌های بانکی‌تان را چک می‌کند و تبلیغات هدف‌مند با توجه به محصولاتی که توانایی خریدشان را دارید نشان‌تان می‌دهد.

COOK

مدیر عامل اپل گفته است که نمی‌خواهند از اطلاعات شخصی افراد سواستفاده مالی کنند

این سیستم، میزان کلی حساب مخاطبان را حساب می‌کند و کالاهایی را به آن‌ها نشان می‌دهد که قیمتی حداکثر تا ۹۰ درصد میزان کل دارایی‌های شخص دارند.

اپل در برنامه‌ی تبلیغاتی که ثبت کرده است، امکانات ویژه و خاصی را برای کسانی که حاضرند چنین تبلیغاتی را دریافت کنند در نظر گرفته. طوری که در توضیحات این سیستم آمده است: “کسانی که این سیستم تبلیغاتی را قبول می‌کنند، خدمات تلفنی آن‌ها شامل تخفیفات مشخصی می‌شود یا خدماتی رایگان دریافت می‌کنند.”

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که اپل فقط این سیستم تبلیغاتی را ثبت کرده است و احتمالا هم اگر بخواهد آن را استفاده کند، بخش‌هایی از آن را تغییر خواهد داد.

منبع: Business Insider

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه