سامسونگ، تولیدکننده‌ی انحصاری پنل‌های AMOLED آیفون ۲۰۱۷ خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل معمولا برای ساخت یک قطعه‌ی خاص، از چند شرکت سازنده بهره می‌برد ولی سال ۲۰۱۷ احتمالا استثنایی از این قاعده خواهد بود. براساس جدیدترین گزارش‌ها اپل قرار است در سال آینده‌ی میلادی گوشی آیفون جدید را با سه نمایشگر متفاوت عرضه کند: ۴.۷ اینچی، ۵.۵ اینچی و ۵.۸ اینچی.

سامسونگ دیسپلی تأمین‌کننده‌ی انحصاری نمایشگرهای AMOLED برای آیفون‌های ۵.۸ اینچیِ سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

در این شرایط بدون شک سامسونگ دیسپلی (Samsung Display)، یکی از بزرگترین سازنده‌های نمایشگر موبایل در بازار، بعضی از محصولاتش را به اپل پیشنهاد خواهد داد. اما اگر بخواهیم به‌صورت دقیق‌تر اشاره کنیم، شما را به منابع خبری ارجاع می‌دهیم که به نقل از یک سازنده‌ی تایوانی مدعی هستند سامسونگ دیسپلی تأمین‌کننده‌ی انحصاری نمایشگرهای AMOLED برای آیفون‌های ۵.۸ اینچیِ سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

طبق اظهارات همین منابع، انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای در هر ماه چیزی حدود ۲۰ میلیون پنل AMOLED بسازد. این را هم اضافه کنیم که دو مدل دیگر آیفون در سال ۲۰۱۷ مجهز به صفحه نمایش TFT-LCD خواهند بود و هر سه مدل در نیمه‌ی دوم سال آینده‌ی میلادی به بازار خواهند آمد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که پخش جهانی پنل‌های AMOLED برای آیفون‌های ۵.۸ اینچی در سال ۲۰۱۷ به عدد ۷۰ میلیون واحد برسد. البته خالی از لطف نیست که اشاره کنیم سازندگان قطعات آیفون‌های آینده قصد دارند که در ماه مارس ۲۰۱۷ حجم کمی از تولید را داشته باشند و سپس زمانی حدود دو ماه بعد یعنی در تابستان و درواقع ماه می یا ژوئن ۲۰۱۷ تولید محصولات خود را افزایش دهند.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مهرداد

    حالا خوبه گوشی های اپل هم مدام بپوکه… اون وقت اپل متوجه میشه عجب اشتباهی کرده… ولی دیگه دیره…

  2. Next is Now

    بعد از پردازنده و رم حالا صفحه نمایش آیفون هم ساخت سامسونگ است

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه