سامسونگ و انویدیا اختلافات‌شان را حل کردند

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال ۲۰۱۴ شرکت انویدیا از شرکت سامسونگ به دلیل تخلف و استفاده غیرقانونی از اختراعات ثبت شده خود شکایت کرد. سامسونگ هم در پاسخ به دلیلی مشابه از انویدیا شکایت کرد. کمیسیون تجارت بین‌الملل ایالات متحده آمریکا در فرایند رسیدگی به این پرونده ابتدا شرکت سامسونگ را بیگناه شناخت و در ادامه این فرایند انویدیا را مقصر شناسایی کرد.  حال هر دو شرکت اعلام کرده‌اند درباره این اختلافات به توافق رسیده‌اند.

همانطور که اشاره شد حکم قبلی کمیسیون تجارت بین‌الملل ایالات متحده آمریکا به ضرر انویدیا صادر شد و این شرکت را به تخلف و استفاده از سه اختراع که توسط سامسونگ ثبت شده بودند محکوم کرد. این حکم می‌توانست باعث صدور حکم ممنوعیت فروش برای این شرکت شود.

این توافق بین دو شرکت دقیقا ساعاتی پیش از اعلام حکم نهایی کمیسیون تجارت اعلام شد. با این اتفاق شرکت انویدیا توانست از صدور حکم احتمالی ممنوعیت فروش محصولات خود جلوگیری کند.

در این بیانیه توافق به این موضوع هم اشاره شده که استفاده از تعداد کمی از مجوزهای ثبت اختراع دو شرکت برای طرف مقابل مجاز خواهند بود اما در آینده نه از پرداخت غرامت خبری هست و نه از صدور چنین مجوزهایی.

حال که این توافق حاصل شده دعاوی قضایی علیه برخی از مشتریان شرکت انویدیا مثل BioStar Microtech، Jaton و EliteGroup که سامسونگ از آنها هم شکایت کرده بود متوقف خواهند شد.

‌‌

منبع: Ubergizmo
‌‌کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه