سامسونگ با گلکسی S5های قدیمی دستگاه استخراج بیت‌کوین ساخته

۸ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ شیوه جدیدی برای استفاده از گوشی‌های قدیمی گلکسی S5 پیدا کرده است. جالب است که در این شیوه استفاده اصلا مهم نیست گوشی آسیب‌دیده یا حتی ضربه‌دیده باشد. کافی است که این گوشی را با ۳۹ گوشی دیگر کنار هم بگذارید. روی این مجموعه که از ترکیب ۴۰ گوشی گلکسی S5 ایجاد شده باید یک سیستم عامل خاص که شرکت سامسونگ آن را تولید کرده نصب کنید (این سیستم عامل هنوز در دسترس قرار نگرفته است).

شاید از خودتان بپرسید چطور ۴۰ گوشی قدیمی گلکسی S5 گیر بیاورید تا چنین سازه‌ای را تشکیل دهید. خب واقعیت اینجاست که سامسونگ می‌داند که کاربران عادی قادر به ساخت چنین دستگاهی نیستند. هدف سامسونگ از مطرح کردن چنین طرحی نشان دادن قابلیت‌هایی است که تکنولوژی‌های قدیمی به دست می‌آید.

در مرحله بعد مجموعه این گوشی‌ها را درون یک سازه خاص که شبیه نوعی ساختمان است قرار می‌دهیم و این مجموعه یک وسیله استخراج بیت‌کوین را تشکیل می‌دهند. ساختاری که برای استخراج بیت‌‎کوین از یک کامپیوتر شخصی هم در این زمینه از نظر مصرف ‌انرژی به‌صرفه‌تر عمل می‌کند.

شاید از خودتان بپرسید چطور ۴۰ گوشی قدیمی گلکسی S5 گیر بیاورید تا چنین سازه‌ای را تشکیل دهید. خب واقعیت اینجاست که سامسونگ می‌داند که کاربران عادی قادر به ساخت چنین دستگاهی نیستند. هدف سامسونگ از مطرح کردن چنین طرحی نشان دادن قابلیت‌هایی است که تکنولوژی‌های قدیمی به دست می‌آید. اینکه می‌توانید با استفاده از مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های قدیمی یک ساختار جدید که مزایای قابل‌توجهی هم دارد طراحی کنید.

منبع: Sammobile


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    گوشی به این خوبیو داره چی کار میکنه ببین

  2. Avatar مهدی

    s5
    پرچم بالاست.

  3. Avatar سعید

    مطالب بیشتری در مورد ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و …. بگذارید

  4. Avatar سعید

    لطفا یه مقاله کامل درباره پول دیجیتالی بیت کوین بذارین
    ممنون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه