سامسونگ از دوگوشی جدیدش در هند رونمایی کرد

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته شرکت سامسونگ از دو گوشی گلکسی On5 Pro و گلکسی On7 pro به شکل رسمی در کشور هند رونمایی کرد. این دو گوشی مدل‌های ارتقا یافته‌ای از گلکسی On5 و On7 استاندارد هستند که این تولید کننده سال گذشته رونمایی کرد. اگر از گوشی کوچک‌تر یعنی گلکسی On5 Pro شروع کنیم باید گفت که این مدل یک صفحه‌نمایش ۵ اینچ LCD دارد که رزولوشن آن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. یک تراشه اگزینوس ۳۴۷۵ دارد. یک تراشه نه چندان قدرتمند که یک پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای ARM Cortex-A7 و یک پردازنده گرافیکی Mali-T720GPU دارد. این گوشی قابلیت استفاده از دو سیم کارت، اتصال به شبکه ۴G و یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. فرق این مدل با مدل سال گذشته این است که RAM مدل سال گذشته ۱.۵ گیگ بود و در این مدل به ۲ گیگ رسیده و حافظه داخلی مدل سال گذشته ۸ گیگابایت بود که در این مدل به ۱۶ گیگابایت رسیده است. به جز این دو مورد سایر مشخصات تغییری نکرده است.

Untitled-1

اما مدل On7 Pro یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ دارد. در این گوشی از یک تراشه اسنپ‌دراگون ۴۱۰ استفاده شده که در گوشی‌هایی که قرار است از نظر قیمتی به صرفه باشند و در بازار کشورهای غربی توزیع شوند زیاد به کار می‌رود. اسنپ‌دراگون ۴۱۰ یک پردازنده مرکزی ۴ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی ARM Cortex-A53 CPU و پردازنده گرافیکی Adreno 306GPU دارد. این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عقب و یک دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی دارد، این گوشی هم قابلیت اتصال به شبکه ۴G و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

روی در هر دوی این گوشی‌ها اندروید مارشمالو نصب شده و رابط کاربری تاچ‌ویز شرکت سامسونگ هم وجود دارد. هر دو گوشی را می‌توان در هند از طریق وبسایت آمازون خریداری کرد. گوشی کوچک‌تر به قیمت ۱۳۷ دلار و گوشی بزرگ‌تر با قیمت ۱۶۷ دلار به فروش می‌رسند.

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar sina

    سرعت تولید گوشی های بنجل سامسونگ از سرعت زاد و ولد در هندوستان بیشتره. به جای ارائه بروز رسانی برای محصولات قبلی گوشی جدید معرفی میکنه!!!!

  2. Avatar اشکان

    هر شرکت برای هر سری خودش طرح مخصوصی داره و سنت شکنی نمیکنه تا گوشی قابل تشخیص باشه
    سامسونگ تا ابد دکمه home فیزیک دوتا دکمه لمسی و دوربین تو وسط میذاره
    این طرح سامسونگه اگه دقت کنید شرکت های دیگه برای تمام گوشی هاشون طرح خودشونو دارن و با تغییر قسمت های دیگه مثل ارتفاع و و عرض و… سعی در ایجاد تفاوت تو گوشی دارن

  3. Avatar Navid

    باز هم طرحیک تکراری ار سامسونگ!
    من نمی دونم چرا سامسونگ طراحی s3 رک ول نمی کنه به خدا دیگه خسته شدیم همه گوشی ها مثل همه فقط چند تاش آب رفته چند تاش قد کشیده
    ????????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه