سامسونگ رسما منتشر کرد: ویدیوی جعبه‌گشایی و نمایشی از کار با نوت ۷

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها هرجا که حرف از گوشی‌های تلفن همراه باشد، حتما سروکله‌ی نوت ۷ هم پیدا می‌شود! گوشی پرسروصدایی که مانور خبری فوق‌العاده‌ای روی آن وجود دارد و همه‌ی توجه‌ها را به خود جلب کرده است. در حال حاضر که فرصت پیش‌‌خرید این گوشی در بسیاری نقاط دنیا از جمله ایران فراهم شده، برای کاربرانی که مدتی است در فکر خرید یک گوشی رده‌بالا هستند، هیجان زیادی برای انتخاب وجود دارد. نوت ۷ باید این هیجان را به نفع خود تمام کند تا قبل از ظهور هر مدعی دیگری همه قانع شوند که به این زودی‌ها دستگاهی روی دستش نخواهد آمد!

سامسونگ به همین مناسبت ویدیوی رسمی جعبه‌گشایی و نمایشی از کار با پرچم‌دار جدید خود را منتشر کرده است.

در این ویدیو هرچیزی را که باید از نوت ۷ بدانید، با جزییات فراوان می‌بینید.

در این ویدیو هرچیزی را که باید از نوت ۷ بدانید، با جزییات فراوان می‌بینید. همه‌چیز از ظاهر و طراحی گوشی شروع می‌شود؛ با جنس مقاوم دربرابر ضربه و خط‌وخش Gorilla Glass ادامه پیدا می‌کند و از لبه‌های خمیده‌ی صفحه‌ی ۵.۷ اینچی عبور کرده و به مقاومت سفت‌وسخت در برابر نفوذ آب حتی درمورد کارت micro SD می‌رسد. دوربین‌های گلکسی نوت ۷ به گفته‌ی سامسونگ در ویدیوی رسمی جعبه‌گشایی این گوشی، عکس‌ها را با دقت و شفافیت کم‌نظیر ثبت می‌کنند. در قسمت جلو بهجز دوربین سلفی، یک دوربین دیگر هم برای اسکنر عنبیه‌ی چشم تعبیه شده است.

samsung_galaxy_note_7_lifestyle_08

همه‌ی این‌ها را باید در کنار ظرافت و سبکی گوشی گذاشت که البته تاکید می‌شود هیچ‌چیز را قربانی خود نکرده است؛ هیچ‌چیز از جمله ظرفیت باتری که از مدل‌های قبلی سری نوت بالاتر است و به لطف تراشه و البته درگاه USB نوع C از سیستم شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند.

بعد از این‌ها نوبت رابط کاربری است که گفته می‌شود از همه‌ی نوت‌های قبلی آسان‌تر و شکیل‌تر است؛ این برتری یک بار دیگر هم درمورد زیبایی ظاهری و طراحی بدنه‌ی نوت ۷ برجسته شده بود. در آخر هم نوبت به قلم S Pen محبوب‌تر از همیشه می‌رسد. این‌بار می‌توانید در زیر آب هم با قلم S Pen روی صفحه‌ی همیشه‌روشن نوت ۷ بنویسید و حتی نقاشی کنید.

همه‌ی این حرف‌ها را سامسونگ در ویدیوی رسمی جعبه‌گشایی‌ نوت ۷ با تصویر همراه کرده است. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را با زیرنویس فارسی ببینید.

منبع: Samsung

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar آراد

    فقط ۲ هفته مونده که به دستم برسه????????

  2. Avatar علی

    بابا اینقدر از نوت ۷ تعریف نکنید فقط حرص عاشقان اپل رو در میارید همه فهمیدن نوت۷ بهترینه قبول.اینجوری بعضیا عصبانی میشن میان با اطلاعت کمشون پیج های سامسونگ رو متبرک میکنن. اینجوری شما هم مجبور میشد یه ویدیو که واضحا ساختگی هست رو از یو تیوب کپی کنین تو شایتتون تا اپلی ها اروم بشن.

    1. Avatar سام

      ویدیو مقایسه با مدل یکسال پیش ایفون ببین خیلی باحاله نوت هنگ میکنه وسطش

      1. Avatar Ali S

        دلم واسه اپل میسوزه
        طرفداراش حتی نمیدونن هنگ یعنی چی…
        مقاله دیجیکالا با عنوان “اپل: اگر آیپد پرو هنگ می کند، آن را ریستارت کنید” گویای همه چیز هست

  3. Avatar علي

    گوشی خوبیه
    در ضمن شما درست میگین که اولین بار اپل اثر انگشت نساخته و موتورالا ساخته اما اینقدر بد کار میکرده که خود موتورالا هم ازش استفاده نکرد
    در ضمن سامسونگ بیشتر از همه کپی کرده از s5 به بعد کل طراحی گوشی عوض شد و شد مثل اپل و سونی مثال:بلندگو در پشت دستگاه قرار داشت که اومد زیر دستگاه جک هدفون از بالا اومد پایین جنس گوشی کاملا شد مثل سونی.و سامسونگ این طراحی رو ادامه میده تا وقتی که اپل سال٢٠١٧گوشی با طراحی متفاوت بده بیرون

    1. Avatar Ali S

      خخخخخخ لابد الان میخوای بگی فلز رو هم اپل کشف کرده خخخخخ
      اونموقع که سامسونگ wave 3 رو با بدنه فلزی ساخت اپل داشت پلاستیک میجوید!
      اگه بلند گو پشت گوشی میموند وقتی گوشی رو میذاشتی رو میز جلوی بلند گو سد میشد. اگه بالای گوشی میاورد مزاحمت برای اسپیکر مکالمه ایجاد میکرد. در لبه ها هموار دست روی اون قرار میگیره. اصلا هم این اتفاق کپی از اپل نیست حتی بلک بری و نوکیا قبل از اپل چنین طراحی داشتن! حالا چطور اچ تی سی و سونی بلندگو رو بیارن پایین مشکلی نیست فقط سامسونگ بده؟ کپی های اپل رو بخوام بگم که باید زندگیمو بذارم واسش

  4. Avatar Next is Now

    لوکس + پرقدرت + نوآور = Galaxy Note 7

  5. Avatar سالار

    اسکنر عنبیه‌ی چشم بدترین کپی و استفاده سامسونگ می باشد من نمیفهمم لزوم چی هست؟ انگار کاربرد نظامی داره

    فکر کنم اینو بزنه تا ببینه اپل ازش کپی میکنه اینبار و عرکس اون قیضیه سنسور اثر انگشت میشه یا نه

    1. Avatar NadeR

      خب نوش جونش که کپی کرده پس چرا بقیه شرکتا صداشون در نمیاد؟

      و این که برای خودم متاسفم! چون این همه سعی کردم بهتون بگم نه تنها سنسور اثر انگشت اختراع اپل نبوده بلکه اختراع برند های موبایل هم نبوده! اگرم باشه توشیبا و موتورولا قبل از اپل سنسور اصر انگشت ساختن! اگرم اولین بار اختراع اپل باشه سامسونگ کپی نکرده بلکه اول از همه htc بود که از روش کپی کرد.
      اطلاعات کم و تعصب زیاد همیشه مانع از منطقی بودن میشده

    2. Avatar 아리

      شما اونموقع که دیجیکالا گفت سنسور اثر انگشت اختراع اپل نبوده حواستون کجا بود؟؟
      چیه بازم اپل جلو سامسونگ کم آورد و طبق معمول اپلی ها به چیزایی که باعث پیشرفت سامسونگ شده گیر میدن و به چیزایی که اپل نداره افتخار میکنن….
      انقدر کپی کپی شنیدم خسته شدم خب اپلم کپی میکنه دیگه
      آنتی سامسونگ ها کی میخواین بزرگ شن….

    3. Avatar سپهر

      برادر اسم این کار کپی کردن نیست پیشرفته سامسونگ چیکار کنه که بعضی شرکت ها ۶ ساله یه نوع گوشی تولید میکنه
      مثلا من رو لپ تاپ ایسوس که ساخت ۲۰۰۵ بود finger scanner داشتم ولی بعدش هیچ کس موقعی که apple از اون استفاده کرد نگفت کپیه سامسونگ داره آینده رو میسازه در حالی که بعضی شرکت ها گیر کردن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه