سامسونگ تبلت ویندوزی گلکسی بوک ۲ را معرفی کرد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی بوک 2

تنها چند هفته پس از معرفی سرفیس پرو ۶، سامسونگ تبلت ویندوزی هزار دلاری گلکسی بوک ۲ را معرفی کرد. این تبلت از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۰ بهره می‌برد و از لحاظ طراحی تا حد زیادی یادآور گجت‌های سرفیس است. عرضه این محصول از تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) آغاز می‌شود.

سامسونگ می‌گوید این تبلت هیبریدی از ارتباط LTE با حداکثر سرعت ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و باتری آن هم تنها با یک‌بار شارژ تا چند روز کاری دوام می‌آورد. مشخصا، گفته می‌شود عمر این باتری به ۲۰ ساعت می‌رسد. اسپیکرهای گلکسی بوک ۲ از استاندارد Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند و مانند پرچم‌داران این شرکت، توسط شرکت AKG بهینه‌سازی شده‌اند. کاربران با بهره‌گیری از پایه‌ی فلزی که در پشت این تبلت قرار دارد، می‌توانند زاویه‌ی این تبلت ۱۲ اینچی را تنظیم کنند. همچنین این تبلت همراه با کیبورد فیزیکی عرضه می‌شود و این کیبورد همانند سرفیس به‌صورت مغناطیسی به حاشه‌ی پایین این گجت متصل می‌شود. همچنین باید خاطرنشان کنیم که رزولوشن پنل اولد این گجت ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ است.

گلکسی بوک 2

گلکسی بوک ۲ به‌صورت پیش‌فرض از ویندوز ۱۰ اس بهره می‌برد ولی کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان محیط ویندوز ۱۰ معمولی را در محیط شبیه‌سازی شده اجرا کنند و با این کار بهره‌گیری از قابلیت‌های ویندوز معمولی امکان‌پذیر می‌شود. همچنین در پنل پشتی این تبلت یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

در بررسی‌های اولیه، کارشناسان به مشکل خاصی برنخورده‌اند و به نظر آن‌ها این تبلت برای انجام کارهای معمولی از سرعت کافی بهره می‌برد. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که در کنار کیبورد فیزیکی، این تبلت همراه با قلم S Pen عرضه می‌شود و در دورانی که شرکت‌ها چنین مواردی را جداگانه عرضه می‌کنند، این موضوع می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. یکی دیگر از نکاتی که نگرانی‌هایی را به همراه داشته، بهره‌گیری از فقط ۴ گیگابایت حافظه رم است. هرچند این یک کامپیوتر قدرتمند محسوب نمی‌شود، ولی این مقدار حافظه رم می‌تواند به‌عنوان یک نقطه ضعف در نظر گرفته شود.

گلکسی بوک 2

  • صفحه نمایش: ۱۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰
  • تراشه: اسنپ‌دراگون ۸۵۰
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • حافظه رم: ۴ گیگابایت
  • پورت‌ها: دو پورت USB-C، یک پورت microSD، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری
  • دوربین‌ها: دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت، دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو
  • وزن: ۷۹۳ گرم

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه