سامسونگ Galaxy J Max را رسما معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی را به نام Galaxy J Max به‌طور رسمی معرفی کرد. این در حالی است که تا همین دیروز نامی از این گوشی در میان اخبار به گوش‌مان نخورده بود. این دستگاه که ظاهرا قرار است دارای صفحه‌نمایش بزرگ ۷ اینچی باشد، از یک تراشه‌ی چهارهسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز استفاده می‌کند.

به‌خاطر اندازه‌ی بزرگ دستگاه، در بسته‌بندی آن یک هدست بلوتوث قرار دارد که برقراری تماس برای کاربران راحت‌تر باشد.

ابعاد فبلت جدید سامسونگ ۸.۷ × ۱۰۸.۸ × ۱۸۶.۹ گزارش شده و آن‌طور که شایعات می‌گویند از رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد.

گلکسی J Max با یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپری شارژ می‌شود و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است. همچنین این فبلت به دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی مجهز شده و با اندروید لالی‌پاپ ۵.۱ کار می‌کند.

j-max1

به‌خاطر اندازه‌ی بزرگ دستگاه، در بسته‌بندی آن یک هدست بلوتوث قرار دارد که برقراری تماس برای کاربران راحت‌تر باشد. گلکسی J Max علاوه‌بر دو سیم‌کارت، از شبکه‌ی ۴G هم پشتیبانی می‌کند.

درمورد قیمت این فبلت تازه‌ معرفی شده گفته می‌شود چیزی حدود ۲۰۰ دلار خواهد بود و در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه می‌شود.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسین

    دوستان عزیز به نظر من اگه راستشو بخوایید این اصلا یه گوشی هوشمند اسمش نیست و تنها در صورتی توی رده ی فبلت های میره که یه طراحی درست حسابی داشته باشه اون هایی که می خوان بیشر بدونن خوب به حرف هام گوش کنن: طراحی دستگاه های دیجیتالی با صفحه نمایش از تلویزیون گرفته تا ساعت مچی هوشمند همشون برای اینکه صفحه ی نمایش در یک قاب قرار میگیره یه سری قوانینی برای تعیین اندازه ی حاشیه ها از کنار صفحه نمایش وجود داره که اگه اون ها رعایت بشه ظاهر زیبا تری به این دیواس ها میده و این مقدار برای گوشی های هوشمند با توجه به اندارشون بین ۱.۵ تا ۳ میلی متر هست(برای حاشیه های کناری) وحدودا ۱.۳ سانتی متر تا ۲ سانتی متر برای پایین و بالای گوشی در صورتی که اینجا این طوری نیست و این گوشی کناره های پهن تری نسبت به گوشی داره در واقع میشه روش به عنوان یه تبلت کوچیک با حاشیه های باریک حساب کرد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه