سامسونگ Gear 360 Pro را سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌کند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بسیاری معتقدند آینده تکنولوژی با واقعیت ‌مجازی گره ‌خورده است. تکنولوژی‌ای که می‌توان از طریق آن تجربه‌ای متفاوت در زمان تماشای فیلم، ویدیو کلیپ در یوتیوب، تماشای عکس و بازی کردن داشت؛ یک دریچه جدید برای نگریستن به جهان. بسیاری از شرکت‌ها مانند سامسونگ، HTC، سونی و فیسبوک هم سرمایه‌گذاری‌های سنگینی بر روی این تکنولوژی داشته‌اند.

آنطور که به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری سامسونگ بر روی این تکنولوژی ادامه هم خواهد داشت. براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده سامسونگ احتمالا در حال کار بر روی یک دوربین ۳۶۰ درجه جدید به نام Gear 360 Pro است. اگر این نام به نظرتان آشنا می‌رسد کاملا طبیعی است چون سامسونگ امسال هدستی با نام Gear 360 را در کنار سامسونگ گلکسی S7 و سامسونگ گلکسی S7 Edge به بازار معرفی کرده است.

Gear 360 یک دوربین ۳۶۰ درجه است که می‌تواند تصاویر را به صورت ۳۶۰ درجه ثبت کند؛ به این شکل ویدیوهایی ضبط می‌شوند که کاملا آماده استفاده برای هدست‌های واقعیت مجازی هستند. حال مشخص نیست که Gear 360 Pro دقیقا چه تفاوت‌هایی با دوربین قبلی دارد و از چه منظر محصول پیشرفته‌تری است. اما به هر حال حدس و گمان‌ها بر این است که تفاوت‌ها در کیفیت ضبط ویدیو و تصاویر باشند. پیش‌بینی می‌شود که این محصول سال آینده در کنار گوشی گلکسی S8 به بازار معرفی شود.

منبع: Ubergizmo

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه