سایت آموزشی آنریل انجین از سوی اپیک راه اندازی شد

۲۸ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آنریل انجین

اپیک گیمز چند روز پیش خبر از راه اندازی سایت آموزشی آنریل انجین داد. این شرکت اعلام کرد هدف از تاسیس این بستر آموزشی، کمک به بازی‌سازان جوان و ساخت بازی با آنریل انجین بوده است.

همانند نمونه‌های مشابه، در این سایت هم ویدیوهای آموزشی بر اساس بخش‌بندی‌هایی مثل ساخت بازی، معماری، طراحی صنعتی و رسانه و سرگرمی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. همچنین بعضی از آموزش‌ها بر اساس شغلی که دارید یا می‌خواهید داشته باشید (مثل برنامه‌نویس یا طراح بازی) ارائه خواهد شد. در ادامه گفته شد که ویدیوهای آموزشی طبق تقاضا افراد تهیه خواهند شد و بر اساس سطح آموزشی و میزان سختی، از مبتدی تا حرفه‌ای تقسیم خواهند شد.

اپیک گیمز درباره این سایت گفت: «این بستر جدید شامل ویدیوهایی خواهد بود که قبلا در سایت ما دیده بودید. علاوه بر این‌ها، تعداد زیادی ویدیو هم از نحوه کار با ویژگی‌های جدید این موتور روی سایت قرار خواهد گرفت.»

آنریل انجین

اپیک گیمز ورژن ۴.۲۰ موتور آنریل انجین را به منظور بهینه‌سازی بازی‌های موبایل در ماه جولای منتشر کرده بود. این شرکت این آپدیت را برای سازندگانی که می‌خواهند بازی‌های خود را به راحتی روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر کنند، مناسب دانسته. همچنین این به‌روزرسانی باعث بهبود عملکرد و حافظه بازی‌های مخصوص نینتندو سوییچ شده است.

محتویات و آموزش‌های این سایت برای تمامی افراد رایگان بوده و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. اپیک گیمز اعلام کرد که به طور منظم محتویات بیشتری به این سایت اضافه خواهد کرد.

منبع: Variety

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه