کوتینیو: انتقاد از عملکرد ما در جام جهانی ۲۰۱۸ طبیعی است

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 کوتینیو

کوتینیو، ستاره تیم برزیل تاکید کرده همبازیانش نهایت تلاش خودشان را برای موفقیت این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ کردند. فیلیپه کوتینیو پس از شکست ۲-۱ تیم برزیل مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان کرده آماده مواجه شدن با انتقادهای رسانه‌ها است.

کوتینیو پس از این بازی تماشایی گفت: «ما می خواستیم تا فینال پیش برویم و نهایت تلاش خودمان را هم کردیم. مطمئنم که انتقادهای زیادی از ما خواهد شد. این فوتبال است و زندگی ادامه دارد. گاهی اوقات پیروز می شوید و گاهی اوقات هم شکست می خورید. همه غمگین هستیم چون می‌خواستیم پیروز شویم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.»

کوین دی بروین هم که گل دوم بلژیک را بثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد پس از بازی به خبرنگاران گفت: «ما در این بازی از نظر تاکتیکی تغییراتی داشتیم. ادن هازارد و روملو لوکاکو پست‌های خودشان را دائما عوض می کردند و این برای بازیکنان برزیل مشکل ساز شد. فکر می کنم در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های بسیاری هم داشتیم. برزیل در این نیمه نمی دانست چه کار باید بکند اما آنها در بین دو نیمه تغییر تاکتیک دادند و در نیمه دوم تیم بهتر بودند. ما در نمیه دوم هم موقعیت داشتیم و بنظرم شایسته صعود بودیم.»

ستاره منچسترسیتی همچنین درباره رویارویی با فرانسه در مرحله نیمه نهایی اظهار داشت: «فرانسه تیم استثنایی است اما قطعا حریف شما در مرحله نیمه نهایی هیچ وقت آسان نخواهد بود. فکر می کنم قدرت دو تیم یکسان است. ما برای شکست فرانسه و رسیدن به فینال هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم. از اینکه توانستیم به نیمه نهایی برسیم احساس افتخار می کنیم. همه دنیا دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ را تماشا می‌کنند و ما هم می‌خواهیم در این دیدار حضور داشته باشیم.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه