سرعت ارسال سفارش‌های آمازون پایین آمده

۱۵ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی است که مشتریان فروشگاه آنلاین آمازون از سرعت ارسال سفارش‌های‌شان راضی نیستند. در حالی که شرکت آمازون خودش به این موضوع معترف نیست، آمار و ارقام جدید و مطالعات انجام شده روی خدمات این شرکت، این موضوع را تایید می‌کنند. ظاهرا آمازون سفارش کسانی که اشتراک سالیانه‌ی Prime ندارند را دیرتر پردازش و ارسال می‌کنند.

در حالی که ارسال سفارش‌های آمازون سال‌هاست که حداکثر چهار روز طول می‌کشیده، این مقدار زمان اخیرا بیشتر شده است.

این اطلاعات جدید را شرکت Stella Service در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. بر اساس تحقیقاتی که این موسسه‌ی آماری انجام داده، کیفیت خدمات مشتریان آمازون پایین آماده است. Kevon Hills، معاون این موسسه‌ی آماری، در مصاحبه‌ای به Forbes گفته است: “برای مدت زمان زیادی، آمازون یکی از بهترین خدمات مشتریان را داشت. ۴۰ شرکت در لیست ماه قرار دارند و آمازون همیشه بین ۱۰ شرکت برتر لیست ما قرار داشت. امسال، آمازون برای اولین بار از لیست ۱۰ شرکت برتر ما خارج شد.”

Amazon-1

«هیلز» می‌گوید که آمازون تمرکز زیادی روی مشترکین سرویس Prime داشته است. عضویت در سرویس Prime سالانه صد دلار هزینه دارد. با این حال، کسانی که عضو این سرویس هستند نه‌تنها بیش‌تر سفارش‌های‌شان را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند، بلکه به مجموعه‌ی بزرگی از موسیقی، فیلم، سریال و کتاب را هم بدون پرداخت هیچ مبلغی در اختیار دارند. معاون Stella Service می‌گوید در حالی که ارسال سفارش‌های آمازون سال‌هاست که حداکثر چهار روز طول می‌کشیده، این مقدار زمان اخیرا بیش‌تر شده است. مشترکین سرویس Prime حداکثر باید دو روز برای دریافت سفارش‌های‌شان صبر کنند.

موضوع این‌جاست که شرکت‌های رقیب بیکار ننشسته‌اند. هیلز می‌گوید: “سه سال پیش اگر بسته‌ای را در چهار روز ارسال می‌کردید، در لیست ۱۰ فروشگاه برتر آنلاین قرار می‌گرفتید؛ اما اگر امروز همان رویه را ادامه دهید، در میان ۲۰ شرکت اول قرار می‌گیرید.”

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین روحی

    چند وقتی است که مشتریان فروشگاه آنلاین دیجیکالا از سرعت ارسال سفارش‌های‌شان راضی نیستند. در حالی که شرکت دیجیکالا خودش به این موضوع معترف نیست….
    آقای امیرحسین میرزایی نویسنده محترم مطلب بالا,من خودم بارها از شما خرید نموده و شاهد تاخیر در تحویل کالای خریداری شده ام بوده ام’بنابراین بهتر است این موضوع را به گوش مسئولین محترمتان برسانید تا سابقه تان از اینی که هست خراب تر نشود. باتشکر

  2. Avatar LIVNHN

    ناگفته نمونه این دساتان تا حدودی واسه دیجی کالا هم صدق میکنه، تازگیها سفارشات دیرتر دستمون میرسه و همچنین توی قسمت پیگیری سفارشات دیرتر بروزرسانی میشه ..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه