آیا سرفیس فون با جدیدترین تراشه‌ی اسنپ‌دراگون عرضه می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که مایکروسافت دیگر نمی‌خواهد گوشی‌های لومیا درست کند، شایعات می‌گویند که این شرکت می‌خواهد یک گوشی جدید با نام سرفیس فون راهی بازار کند. در چند ماه گذشته هم کلی خبر جدید از این محصول منتشر شده بودند و اکنون در شایعات جدید گفته شده که پرچم‌دار بعدی مایکروسافت در حوزه‌ی موبایل با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ راهی بازار می‌شود.

در جدید شایعاتی که در سایت Nokia Power User منتشر شده، گوشی جدید مایکروسافت در دو مدل راهی بازار می‌شود که یک مدل ۴ و مدل دیگر ۶ گیگابایت رم دارد. در این اطلاعات گفته شده که هر دو مدل با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ راهی بازار خواهند شد. البته به نظر می‌رسد مدلی که شش گیگابایت رم دارد، در حالت Continuum توانایی اجرای برنامه‌های X86 را هم دارد. اگر این خبرها صحت داشته باشند، به احتمال زیاد شاهد اجرا شدن برنامه‌های ویندوزی روی گوشی‌های مایکروسافت خواهیم بود. قبلا هم شایعه‌هایی درباره‌ی این موضوع منتشر شده بود.

براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، مدل آزمایشی گوشی سرفیس فون با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD راهی بازار می‌شود و به احتمال زیاد از تراشه‌های لپ‌تاپی روی آن استفاده شده است. شاید یک صفحه کلید فیزیکی و قلم هم برای آن در نظر گرفته شده باشد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سرفیس فون در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود. مدیرعامل مایکروسافت هم قبلا گفته بود که گوشی بعدی این شرکت بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

منبع: nokiapoweruser

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه