سرمربی اسپانیا: دیدار سختی مقابل ایران خواهیم داشت

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرمربی اسپانیا

سرمربی اسپانیا درباره بازی تیمش با تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ صحبت کرده است. فرناندو هیرو که پس از برکناری ناگهانی خولن لوپتگی در آستانه جام جهانی هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده گرفت در نشست خبری امروز خودش درباره بازی چهارشنبه شب با تیم ملی ایران صحبت کرده است.

هیرو در این نشست به خبرنگاران گفت:«ما در نخستین بازی خود مقابل قهرمان اروپا متوقف شدیم و حالا باید با ایران بازی کنیم. این تیم در ۱۹ بازی اخیرش ۵ گل دریافت کرده و ۳۷ گل زده که ۱۷ تای آن از ضربات شروع مجدد بوده است. من زمان زیادی را صرف آنالیز حریفان مان کردم و می دانم که مقابل ایران چه بازی در انتظارمان است. هر ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها در سطح بالایی هستند و اتفاقی که برای آلمان مقابل مکزیک رخ داد ممکن است برای هر تیم دیگری هم رخ دهد. از نمایش بازیکنان در بازی با پرتغال راضی هستم اما دریافت ۳ گل در این بازی مرا ناراحت کرد.»

هیرو همچنین درباره انتقاداتی که از عملکرد داوید دخیا در بازی با پرتغال شد گفت:« دخیا می داند از این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و در روزهای اخیر مثل همیشه به خوبی تمرین کرد. او آرام است و مورد اعتماد همه اعضای تیم قرار دارد. ورزشکاران در لحظات بد به حمایت همبازیانشان نیاز دارند. دخیا قبلا هم شرایط دشوار را تجربه کرده و با مورد انتقاد قرار گرفتن آشنا است. او بدون شک دروازه بان شماره یک اسپانیا است و مقابل ایران بازی خواهد کرد.»

ایسکو، ستاره تیم رئال مادرید هم که در این نشست حضور داشت درباره بازی با ایران گفت:«بازی آلمان مقابل مکزیک نشان داد در رقابت های جام جهانی هیچ تیمی به سادگی امتیاز از دست نمی دهد. باید با ۲۰۰ درصد توان مان بازی کنیم. بازی با ایران بسیار مهم است و سرنوشت مان در این گروه را مشخص خواهد کرد. تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان متحد هستند.»

تیم های ایران و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم ایران در پایان دور اول با ۳ امتیاز صدرنشین گروه دوم شد و اسپانیا هم با یک امتیاز در رده سوم گروه قرار گرفت.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar mr

    متاسفم واقعا
    امید همیشه هست این قدر با قاطعیت حرف نزنید

  2. Avatar Rezvani

    به امید خدا بازی خوبی در سطح خودمون خواهیم داشت در صورت باخت مطمئنا فجیع نمیبازیم. همه چیز با محاسبات ذهنی نیست ….

  3. Avatar ایمان

    ۳-۰ با قاطعیت میبازیم

    1. Avatar mr

      متاسفم واقعا
      امید همیشه هست این قدر با قاطعیت حرف نزنید

  4. Avatar mr.mostafa

    ایران بازی با اسپانیا حداقل کاری که میتواند بکند مساوی است بنظرم۰-۰میشود

  5. Avatar Ali

    بازیکنامون عالی هستن

  6. Avatar مهدی

    نگران نباش ۵ گل دریافت کرده چون در مقابل چرت ترین تیم های جهان بازی کرده

    1. Avatar آرش

      ما بازی خوبی انجام خواهیم داد. ما تیم قابل احترامی داریم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه