بعد از سفارش‌های میلیونی، نوبیا Z11 دوباره فروش‌ فوق‌العاده خواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

Nubia Z11 گوشی هوشمندی که رکورد ثبت سفارش پنج میلیون دستگاه در چین دارد، این هفته برای فروش به بازار عرضه شد. البته ZTE گزارش داده برای این گوشی تا سه روز آینده یعنی ۲۳ تیر هم دوباره برنامه‌ی فروش فوق‌العاده خواهند داشت.

تجربه ثابت کرده که چینی‌ها عاشق پیش‌فروش و ثبت نام برای خرید آن هم در روز اول هستند. این موضوع وقتی اثبات شد که همین گوشی نوبیا Z11 در کم‌تر از ۲۴ ساعت بیش‌تر از یک میلیون نفر متقاضی خرید را پای سایت نشاند. با این وجود ZTE اطمینان داده که فکر همه‌جا را کرده و این گوشی را به تعداد کافی تولید کرده است.

نوبیا Z11 بیست و سوم تیر هم دوباره برنامه‌ی فروش فوق‌العاده خواهد داشت.

نوبیا Z11 پیش از رونمایی با عنوان گوشی «بدون حاشیه» در رسانه‌ها معرفی شده بود؛ به این معنا که می‌شود گفت در اطراف نمایشگر آن تقریبا هیچ قابی نمی‌بینیم. نمایشگر این گوشی ۵.۵ اینچی و از جنس Gorilla Glass است. از دیگر مشخصه‌های گوشی جدید خانواده‌ی نوبیا باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری آن است که گویا سلول‌های آن چهار برابر سریع‌تر از باتری‌های گوشی‌های رقیب شارژ می‌شود. مجهز بودن به حسگر اثر انگشت و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را هم که در اخبار قبلی حتی قبل از مراسم رونمایی نوبیا Z11 می‌دانستیم.

قیمت گوشی جدید از ۳۷۵ دلار شروع شده و برای مدل‌ بهتر حدود ۵۲۵ دلار است. مدل ارزان‌تر ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد در حالی‌که مدل دیگر دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی است.

این‌طور که از چین خبر رسیده این گوشی جدید را در حال حاضر در سراسر دنیا می‌توان پیش‌خرید کرد. البته ناگفته نماند قیمت‌های ذکرشده برای نوبیا Z11 مربوط به فروش فوق‌العاده هستند. دو مدل مختلف Z11 همین حالا در فروشگاه‌های جهانی گوشی هوشمند با قیمت‌های ۶۹۹ و ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

منابع: GSM Arena, Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ashina

    شما هم بیارید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه