بسته‌ی سه‌گانه‌ی Modern Warfare فقط برای پلی‌استیشن۳ و ایکس‌باکس۳۶۰

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، اکتیویژن می‌خواهد سه‌گانه‌ی «جنگاوری نوین» (Modern Warfare) را در قالب بسته‌ای تا هفته‌ی آینده عرضه کند. البته زیاد هم خوشحال نشوید، سه گانه‌ی «ندای وظیفه: جنگاوری نوین» قرار است فقط برای کنسول‌های نسل قبلی، یعنی ایکس‌باکس۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ عرضه شود.

بسته‌ی سه‌گانه‌ی جنگاوری نوین، در روز ۲۸ اردیبهشت عرضه می‌شود و ۳۰ دلار است.

خبر عرضه‌ی سه‌گانه‌ی جنگاوری نوین را در فروشگاه BestBuy دیده‌ایم. در صفحه‌ی این محصول در فروشگاه BestBuy آمده است که بسته‌ی سه‌گانه‌ی جنگاوری نوین، در روز ۱۷ام ماه می (سه روز دیگر) عرضه می‌شود و یک بسته‌ی الحاقی را هم در خود جای داده است. این بسته هم‌چنین قیمت ارزانی دارد و ۳۰ دلار است.

این بسته در سه دیسک عرضه می‌شود که هر کدام، جنگاوری نوین ۱، ۲ و ۳ را در خود دارند. با این حال، بسته‌ی الحاقی Stimulus Package که پنج نقشه‌ی جدید را به «جنگاوری نوین ۲» اضافه می‌کند هم در این بسته قرار داده شده است.

modern_warfare_trilogy_xbox360_cover_1

اگر می‌خواهید جنگاوری نوین را روی کنسول‌های نسل فعلی بازی کنید، در حال حاضر تنها راه مقابل‌تان، خرید شماره‌ی بعدی ندای وظیفه است. بازی Call of Duty: Infinite Warfare بازسازی قسمت اول جنگاوری نوین (ندای وظیفه ۴) را در خودش جای داده است. می‌توانید تریلر رونمایی از Infinite Warfare را که بخش‌هایی از بازسازی جنگاوری نوین را در خود جای داده، در مطلب‌اش ببینید.

منبع: Polygon

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه