هدفون QuietComfort 35 مجهز به جدیدترین سیستم حذف نویز

۱۷ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Bose که در حوزه تولید لوازم صوتی فعال است به گسترش خطوط تولید هدفون‌های بی‌سیم‌اش پرداخته و چندین مدل جدید از این محصولات را به بازار عرضه کرده است.

در میان سه محصول جدید این شرکت یکی از شاخص‌ترین‌ها QuietComfort 35 است. این محصول جانشین محصول قبلی این شرکت QuietComfort 25 خواهد بود، هدفونی مجهز به سیستم حذف نویز که نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است و همراه با یک اکوالایزر جدید است که کیفیت پخش موسیقی را افزایش می‌دهد. در واقع بزرگترین مشکل همیشگی هدفون‌هایی که نویز را برطرف می‌کنند کاهش دقت در پخش موسیقی است و با این اصلاحات جدید این مشکل هم به زودی برطرف خواهد شد.

محصول دیگر این شرکت ارفون بولوتوثی QuietControl 30 است. نام این ارفون هم از اینجا آمده که با آن می‌توان میزان و سطح حذف نویز را کنترل کرد. این امکان از این جهت اهمیت دارد که گاهی کاربر علاقه دارد برخی از صداهای اطرافش را هم بشنود و به این طریق با تنظیم میزان حذف نویز این امکان برای فرد ایجاد می‌شود.

محصول سوم شرکت Bose هم یک هدفون ورزشی است. یک هدفون سفت و سخت که نویزها را حذف نمی‌کند و بی‌سیم است و برای شرایطی که در حال ورزش هستید طراحی شده. این هدفون ضد عرق و آب است و SoundSport نام دارد. SoundSport در دو مدل عرضه می‌شود، مدلی که صرفا یک ارفون است و مدل دیگری که قادر است ضربان قلب را هم بسنجد و  SoundSport Pulse نام دارد.

قیمت QuietComfort 35 معادل ۳۴۹.۹۵ دلار و قیمت The SoundSport معادل ۱۴۹.۹۵ دلار است، این دو محصول در حال حاضر به بازار عرضه شده‌اند.

The QuietControl 30 و  SoundSport Pulse هم در ماه سپتامبر عرضه می‌شوند و به ترتیب ۲۹۹.۹۵ دلار و ۱۹۹.۹۵ دلار قیمت خواهند داشت.

‌‌

منبع: PCMag

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهدي ر

    سری QC کمپانی Bose یکی از محبوبترین هدفونهای دنیاست که همه جا هست جز ایران، کاش دیجیکالا بیاره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه