سونی اولین اپ پیام‌رسان خود را عرضه کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی دیروز در کنار بروزرسانی نرم‌افزار PlayStation App، اپ پیام‌رسان جدیدی هم عرضه کرده است.

برای استفاده از نرم‌افزار PlayStation Messages نیاز به یک حساب کاربری شبکه‌ی پلی‌استیشن دارید.

در حالی که اپ PlayStation App، قابلیت‌هایی مثل استفاده به عنوان صفحه‌ی دوم پلی‌استیشن۴ یا دیدن پست‌های دوستان در شبکه‌ی پلی‌استیشن را دارد، به عنوان یک اپ پیام‌رسان هم استفاده می‌شود. با این حال، افراد برای اینکه بخواهند توسط این اپ برای یکدیگر پیغام بفرستند، باید رابط کاربری بسیار بد PlayStation App را تحمل کنند. شرکت سونی دیروز این اپ را بروزرسانی کرد تا کسانی که می‌خواهند از طریق PlayStation App پیغام بفرستند را به نرم‌افزار جدید PlayStation Messages سوق دهد.

PlayStation-App

با استفاده از اپ پلی‌استیشن می‌توان حساب‌های کاربری بازی‌سازان را دنبال کرد و پست‌های آن‌ها را دید.

قابلیت فرستادن و دریافت پیام از نرم‌افزار PlayStation App از دیروز حذف شد. نرم‌افزار جدید PlayStation Messages از این پس وظیفه‌ی دریافت و فرستادن پیغام را بین کسانی که در شبکه‌ی پلی‌استیشن حساب کاربری دارند بر عهده خواهد گرفت.

PlayStation-Messages-iPhone-1

دریافت و ارسال پیغام در اپ PlayStation Messages راحت شده است.

با استفاده از این اپ، می‌توان پیغام‌های متنی یا صوتی فرستاد. امکان فرستادن عکس هم وجود دارد. سونی هم‌چنین استیکرهایی که اخیرا به نرم‌افزار پیغام‌رسان پلی‌استیشن۴ اضافه کرده بود را به این اپ آورده است. این استیکرها مربوط به بازی‌هایی مثل «آخرین ما» یا «آنچارتد ۴» هستند. امکان راه اندازی گروه‌هایی تا صد عضو هم در این نرم‌افزار وجود دارد. در نتیجه احتمالا گروه‌های تروریستی از این پس دیگر برای ارسال و دریافت پیغام٫ نیازی به کنسول بازی هم نخواهند داشت!

Label_Downlaod24 Label_Downlaod4

منبع: AppAdvice

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه