سونی با بازی‌های جدید به نمایشگاه‌های اروپایی امسال می‌آید؟

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ممکن است شرکت سونی امسال برخلاف سال گذشته در نمایشگاه‌های Gamescom و Paris Games Week حضور پیدا کند. این احتمال به این دلیل تقویت شده که رییس بخش فروش و بازاریابی جهانی شرکت سونی در اظهارنظری نسبت به حضور در نمایشگاه‌های اروپایی امسال اظهار تمایل کرده است.

سونی در دو سال گذشته ترجیح داده در نمایشگاه Gamescom حاضر نشود و آخرین حضورش در Paris Games Week هم به سال ۲۰۱۵ باز می‌گردد.

اما با توجه به شیوه حضور سونی در E3 امسال احتمال حضور در نمایشگاه‌های دیگر سال ۲۰۱۷ تقویت شده است. سونی امسال اصلا نتوانست هواداران خود را راضی کند؛ تقریبا هیچ عنوان جدیدی در کنفرانس امسال سونی معرفی نشد و در عمل مهم‌ترین خبرها بازسازی shadow of colossus و نشان دادن گیم پلی بازی‌هایی بودند که سال پیش معرفی شده بود.

این اتفاق باعث مجموعه‌ای از انتقادات و بازخوردهای منفی شد و به نظر می‌رسد هواداران سونی اصلا از کنفرانس این شرکت در نمایشگاه E3 امسال راضی نبودند.

جیم رایان رییس بخش فروش و بازاریابی جهانی سونی اعلام کرده در حال بررسی امکان حضور در نمایشگاه‌های اروپایی امسال هستند. او گفته ما سال گذشته در این نمایشگاه‌ها حاضر نشدیم و تصمیم گرفتیم عنوان‌های‌مان را جمع کنیم و در E3 معرفی کنیم.

رییس استودیوهای جهانی سونی، شوهی یاشیدا چند روز پیش گفته بود تعدادی از عنوان‌ها را برای معرفی در ماه‌های آینده سال ۲۰۱۷ نگه داشته‌اند. به هر حال Paris Games Week در روزهای ۱۰ تا ۱۴ آبان‌ماه و نمایشگاه Gamescom 2017 در روزهای ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور برگزار خواهند شد و باید دید سونی برای شرکت در این نمایشگاه‌ها چه تصمیمی می‌گیرد.

منبع: Vg247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه